正在加载视频...
视频加载失败
Mook man…. Goed voor het milieu ook 🚽
9 条评论

Rob van der Well1 年前
Mooi man. De geur van D666 in de hele omgeving

Nina1 年前
De moordenaars onder de vogels en vissen. Vieze smerige dingen. Weg ermee !

Paulssen1 年前
Moesten allemaal in brand vliegen die ondingen. Rondom liggen ze bezaaid met dode vogels en vleermuizen. 🙁

Oscar1 年前
Daar gaan de 0,00000036 graden van Robje Jetten

Solar Heavy1 年前
does this song fit Miami

Giovanni Lugas1 年前
Windmolen met een burnout!

Buzzie1 年前
Milieu boeit ze geen fuck!

Dave SoSa1 年前
Links, liberaal geeft alleen om wat ze aan propaganda leugens via de (R)overheid en MSM krijgen. Kunnen niet voor zichzelf denken.

Tom J Thomas1 年前
Weer wat extra stikstof uitstoot, goed voor de natuur👍

