正在加载视频...

视频加载失败

Mook man…. Goed voor het milieu ook 🚽

45,374 次观看 • 1 年前 •via X (Twitter)

9 条评论

Rob van der Well 的头像
Rob van der Well1 年前

Mooi man. De geur van D666 in de hele omgeving

Nina 的头像
Nina1 年前

De moordenaars onder de vogels en vissen. Vieze smerige dingen. Weg ermee !

Paulssen 的头像
Paulssen1 年前

Moesten allemaal in brand vliegen die ondingen. Rondom liggen ze bezaaid met dode vogels en vleermuizen. 🙁

Oscar 的头像
Oscar1 年前

Daar gaan de 0,00000036 graden van Robje Jetten

Solar Heavy 的头像
Solar Heavy1 年前

does this song fit Miami

Giovanni Lugas 的头像
Giovanni Lugas1 年前

Windmolen met een burnout!

Buzzie 的头像
Buzzie1 年前

Milieu boeit ze geen fuck!

Dave SoSa 的头像
Dave SoSa1 年前

Links, liberaal geeft alleen om wat ze aan propaganda leugens via de (R)overheid en MSM krijgen. Kunnen niet voor zichzelf denken.

Tom J Thomas 的头像
Tom J Thomas1 年前

Weer wat extra stikstof uitstoot, goed voor de natuur👍

相关视频