Video yükleniyor...
Video Yüklenemedi
''Ne demek ara öğün kardeşim? İbn-i Sina diyor ki ''İki öğün sağlıklıdır, üç öğün hastalıktır.'' Prof. Dr. Canan Karatay
74,718 görüntüleme • 1 yıl önce •via X (Twitter)
11 Yorum

Insanin başına ne geliyorsa çok yemekten geliyor Birçok hastalığın sebebi sindirim sisteminin sürekli çalıştırılması olabilir...

“Pockets” full of diseases = Diverticulosis

Hocam ben tek öğüne düşürdüm . Kahvaltı da yok

Bu ülkede Ibni sina ve geleneksel tıp üzerine bir sağlık/tıp araştırma merkezi muhakkak kurulmalıdır. Tedaviye yönelik araştırmalar yapılmalı. Modern tıp tedaviden ziyade ilaç sektörünü semirtiyor. ilaç firmaları ve DSÖ kendine hizmet edeni finanse ediyor.

Ara öğünleri kaldırınca hayatım güzelleşti. Aç duramam sanıyordum simdi 24 saat açlık gayet rahat yapabiliyorum. Bir lokma ara öğün için koskoca sindirim sistemini çalıştırmak hiç mantıklı değil. Önce yediklerimiz sindirilmeden yeni bir sindirim başlayınca vücutta toksinler ..

Ara öğün zirvaligi diyetisyenlerin başının altından çıkıyor hep.

Bir Çin atasözü derki. Sabah kahvaltısını kuvvetli yap. Öğlen yemeğini dostunla paylaş. Akşam yemeğini düşmanına ver.

Kesinlikle. İki öğün hatta bir öğün demek, resmen yaşlanmamak demek. Kendimden biliyorum.

İbni Sina Hazım da şifa var diyor ilk yediğimizin hazmı bitmeden yeni bir Hazım başlatmak hastalıklara davetiye çıkarmaktır ara öğünleri kaldırdıktan sonra vücudunuzdaki farkı fark edeceksiniz

Tamamen yanlış

Bu kadına neden güvenmiyorum biliyormusunuz?her şeyi biliyor
