Video yükleniyor...

Video Yüklenemedi

Ana Sayfaya Dön

Ni kat mana pulak.....sape tahu?

29,296 görüntüleme • 1 yıl önce •via X (Twitter)

9 Yorum

vii profil fotoğrafı
vii1 yıl önce

Dekat dgn temiang N9 pernah nampak aktiviti² mcm ni berlaku masa stay kat camping site kat atas bukit. Semua kawasan kebun tapi ada aktiviti penggalian.

memer  profil fotoğrafı
memer 1 yıl önce

Kita sibuk salahkan org politik, org cina, org melayu, org india. Tapi yang salah dalam hal ni satu je, korang pon tahu org tu siapa. Mesti lah yang jaga PTG negeri tersebut 😂 Dan juga jabatan yang berkaitan. Haha. Yg kenyang depa. Huhu. Mustahil la benda ni boleh berlaku

Minin profil fotoğrafı
Minin1 yıl önce

Ni lombong bijih timah dkt sg petani kedah

AdmarMac profil fotoğrafı
AdmarMac1 yıl önce

Korek emas ke tu👀

S.Ismael ايس.اسماعيل🇲🇾 ❤️🇵🇸 profil fotoğrafı
S.Ismael ايس.اسماعيل🇲🇾 ❤️🇵🇸1 yıl önce

Mcm lombong emas. Jangan salah terjah, tiba2 payung kayangan punya. Masak.

battowski profil fotoğrafı
battowski1 yıl önce

Selain raub, Cameron pun ada banyak kebun Haram.

Norhisyam Hasim profil fotoğrafı
Norhisyam Hasim1 yıl önce

Lah, Bauksit lagi ke? Mana lagi, Pahang le.

Wan profil fotoğrafı
Wan1 yıl önce

Ni mest dkt TANAH BESAR MADANI..

HUDI profil fotoğrafı
HUDI2 yıl önce

What is this cap? It's not official

Benzer Videolar

Ni Alif mana pulak 😭😭
2:14

Sensitive content

Ni Alif mana pulak 😭😭

ًِ

16,048 görüntüleme • 11 ay önce