Video yükleniyor...

Video Yüklenemedi

Ana Sayfaya Dön

Noel should be in prison for having this as a b-side

247,289 görüntüleme • 3 yıl önce •via X (Twitter)

10 Yorum

ted profil fotoğrafı
ted3 yıl önce

This and Listen Up are massively underrated

mysticmerse profil fotoğrafı
mysticmerse3 yıl önce

The biggest crime is the masterplan, that song would be universally accepted as oasis’ best if it was the A-side instead of wonderwall.

John Hill profil fotoğrafı
John Hill3 yıl önce

The buzz of buying their CD singles to listen to the new 2 or 3 b sides was something else and never ever let you down.Really were on another level at the start.

Smives 🏁🏁🏁 profil fotoğrafı
Smives 🏁🏁🏁3 yıl önce

10/10 song, liam should stick it on his setlist

Jack profil fotoğrafı
Jack3 yıl önce

The only band where a compilation of B-Sides is their best album

Jack Towell profil fotoğrafı
Jack Towell3 yıl önce

The same thing can be said for their other B-Sides especially Acquiesce & The Masterplan

Paul Kimber profil fotoğrafı
Paul Kimber3 yıl önce

And people who know I like Oasis wonder why I hate Wonderwall when you have masterpieces like this

Scott Allan profil fotoğrafı
Scott Allan3 yıl önce

Easily the best Oasis song, this shows Liam's voice at its most earnest and honest. Slideaway comes a close second.

Sharpy profil fotoğrafı
Sharpy3 yıl önce

No , it separates fans from the tourists , same as acquiesce

KP profil fotoğrafı
KP3 yıl önce

1st number 1 single……all 4 songs are unreal

Benzer Videolar