Загрузка видео...
Не удалось загрузить видео
Özlemişiz 🥰
Комментарии: 11

Mustafaa1 год назад
Morenonun oğlu ben u sen çocuklarına benziyor

Chemist #RojinİntiharEtmedi1 год назад
Yalvarırım, özletmeyin 💚❤️

Solar Heavy1 год назад
take the journey

Amedsporlu211 год назад
Bolu maçında da galibiyet istiyoruz 💚❤️

Ardil1 год назад
Özledik vala ✌🏿

Furkan Dicle1 год назад
Stada gelirken 2 çorap,içlik,kazak,bere,mont,atkı takip gelmişiz Servet hocanın maç sonu tribini cekiyoruz basın toplantısında! Hayırdır hoca sen bu takımı defansa çek diye mi geliyoruz stada ! Hoca bence akıllı olsun gidecekse de gitsin. Seviyoruz onu ayrı mesele ama önce saygı!

MUSTİİ 🇫🇮1 год назад
❤️💚

🍁Züleyha 🕊1 год назад
🌹🌹🍀🍀🫶

Çaw Bella☆1 год назад
Lan o reşoyu yeriz lan tatlılığa bak 🥲💓💓💓

SR. Büʏüᴋ Dᴇɴᴛᴏɴ1 год назад
Bu gece huzurlu, mutlu uyuyacağız diye twit atsana.

Diren1 год назад
Malatya maçında 6-0 istiyorum
