Video yükleniyor...
Video Yüklenemedi
Özlemişiz 🥰
11 Yorum

Mustafaa1 yıl önce
Morenonun oğlu ben u sen çocuklarına benziyor

Chemist #RojinİntiharEtmedi1 yıl önce
Yalvarırım, özletmeyin 💚❤️

Solar Heavy1 yıl önce
take the journey

Amedsporlu211 yıl önce
Bolu maçında da galibiyet istiyoruz 💚❤️

Ardil1 yıl önce
Özledik vala ✌🏿

Furkan Dicle1 yıl önce
Stada gelirken 2 çorap,içlik,kazak,bere,mont,atkı takip gelmişiz Servet hocanın maç sonu tribini cekiyoruz basın toplantısında! Hayırdır hoca sen bu takımı defansa çek diye mi geliyoruz stada ! Hoca bence akıllı olsun gidecekse de gitsin. Seviyoruz onu ayrı mesele ama önce saygı!

MUSTİİ 🇫🇮1 yıl önce
❤️💚

🍁Züleyha 🕊1 yıl önce
🌹🌹🍀🍀🫶

Çaw Bella☆1 yıl önce
Lan o reşoyu yeriz lan tatlılığa bak 🥲💓💓💓

SR. Büʏüᴋ Dᴇɴᴛᴏɴ1 yıl önce
Bu gece huzurlu, mutlu uyuyacağız diye twit atsana.

Diren1 yıl önce
Malatya maçında 6-0 istiyorum
