正在加载视频...
视频加载失败
Özlemişiz 🥰
11 条评论

Mustafaa1 年前
Morenonun oğlu ben u sen çocuklarına benziyor

Chemist #RojinİntiharEtmedi1 年前
Yalvarırım, özletmeyin 💚❤️

Solar Heavy1 年前
take the journey

Amedsporlu211 年前
Bolu maçında da galibiyet istiyoruz 💚❤️

Ardil1 年前
Özledik vala ✌🏿

Furkan Dicle1 年前
Stada gelirken 2 çorap,içlik,kazak,bere,mont,atkı takip gelmişiz Servet hocanın maç sonu tribini cekiyoruz basın toplantısında! Hayırdır hoca sen bu takımı defansa çek diye mi geliyoruz stada ! Hoca bence akıllı olsun gidecekse de gitsin. Seviyoruz onu ayrı mesele ama önce saygı!

MUSTİİ 🇫🇮1 年前
❤️💚

🍁Züleyha 🕊1 年前
🌹🌹🍀🍀🫶

Çaw Bella☆1 年前
Lan o reşoyu yeriz lan tatlılığa bak 🥲💓💓💓

SR. Büʏüᴋ Dᴇɴᴛᴏɴ1 年前
Bu gece huzurlu, mutlu uyuyacağız diye twit atsana.

Diren1 年前
Malatya maçında 6-0 istiyorum
