Video yükleniyor...

Video Yüklenemedi

Ana Sayfaya Dön

Playing Need For Speed: Underground while Static-X blares is peak 2000s

26,364 görüntüleme • 1 yıl önce •via X (Twitter)

9 Yorum

Jericho 🕹🎮 profil fotoğrafı
Jericho 🕹🎮1 yıl önce

Underground

Zimus profil fotoğrafı
Zimus1 yıl önce

We’d blare Static-X while playing anything lol

Lewther Arkwright profil fotoğrafı
Lewther Arkwright1 yıl önce

🦾😎

Rusken profil fotoğrafı
Rusken1 yıl önce

I didn't play this one but Underground 2 is absolute peak NFS. If anything from that gen deserves a remake it's NFSU2.

tortiglioni & rigatoni 🇮🇹 profil fotoğrafı
tortiglioni & rigatoni 🇮🇹1 yıl önce

I love the fact that Static-x or powerman 5000 always had a presence in video games. It's impossible for me to hear them and not want to play

psconsolegamer1234 profil fotoğrafı
psconsolegamer12341 yıl önce

Wow do I ever miss that!

Catalyst profil fotoğrafı
Catalyst1 yıl önce

immaculate vibez

PlayStalgia profil fotoğrafı
PlayStalgia1 yıl önce

fr bro, 2000s was an amazing time to be alive!

(・Θ・) 🐛🐛🐛 profil fotoğrafı
(・Θ・) 🐛🐛🐛1 yıl önce

no peak 2000s is playing NFS Underground 2 while Fat Joe plays

Benzer Videolar