Sensitive content
This media may contain sensitive content.
Loading video...
Video Failed to Load
"Por qué no compraste Bitcoin en 2011" Yo en 2011:
569,539 views • 5 months ago •via X (Twitter)
0 Comments
No comments available
Comments from the original post will appear here
Related Videos
0:20
Sensitive content
"Por qué no compraste Bitcoin en 2011?" Yo en 2011:
️ٓ️
906,860 views • 4 months ago
0:21
Sensitive content
“¿Por qué no compraste Bitcoin en 2011?” Yo en 2011:
Out of Context Libertadores
1,764,223 views • 4 months ago
1:10
Sensitive content
Algunos dicen "Moriste en 2018" Otros dicen "Moriste en 2011" Pero yo mori en 2015 después de escuchar esto #CavegolEterno
CavegolMiPastor🪖🛡
83,270 views • 10 months ago
