Video wird geladen...
Video konnte nicht geladen werden
Que tingueu bona diada, catalans!!
10 Kommentare

Soc valencià, la meua llengua es diu valencià des de fa segles, i si li canvien el nom o la categoria de llengua son ELLS els valencianofobs, yo unicament soc yo: VALENCIÀ

Digues quants autors de Mèxic o d’Argentina diuen escriure mexicà o argentí i desde quan. Ara, fes-ho en el valencià. La diferència son més de 6 sigles diguent-li llengua al valencià. Incluit el nostre sigle d’or. Argument desmontat.

Segons @cabrafotuda hi ha aproximadament un 60% de valencians que simplement odien als catalans. L’atra possibilitat és que un 60% dels valencians se senten llingüísticament independents per identitat, orgull, prestigi, història... ¿Quina és humanament més raonable?

No eres catalanòfop... 💵 si cobres o tens subvencions de mijos o institucions catalanes 🤐 si t'engolixes moltes de les teues paraules habituals per no ser prou catalanes ❌ te pareix be que censuren l'obra de molts autors valencians per usar una normativa descriptiva Vergonya!

Pancatalaniste i valencianofob és qui vol fer invisible la identitat singular i genuïna valenciana fent vore q és la mateixa o part d la catalana, fent vore q els valencians no som un poble diferenciat sino part d'un atre. Igualet q els panespanyolistes mesetaris uniformadors.

Creus que l'argument "el mexicà i l'andalús són espanyol" és vàlid i llògic? Eres un borinot (com cabrafotuda, un iletrat antivalencià)

El pijor valenciá es al que li dius catalá, com tu fas amic .

Podries obrir un llibre abans de fer aquestes afirmacions. Jo soc valencià, i parle valencià. Dixeu ja la nostra llengua pancatalinistes dels collons.

Ets molt molt gran 👏💪

Salta la sorpresa en Las Gaunas. Este 🌊🦍 subordinándose a Cataluña y menospreciando una lengua propia como el valenciano. Adelante di que somos Països catalans. Afortunadamente sois residuales
Ähnliche Videos
Com va la vostra consciència nacional? Bona Diada a tothom :)
Catsèries
21,338 Aufrufe • vor 9 Monaten
