Video wird geladen...

Video konnte nicht geladen werden

Zur Startseite

Rumah sendiri takde api....... jangan jadi batu api 😂🤣😅🤣

397,859 Aufrufe • vor 2 Jahren •via X (Twitter)

10 Kommentare

Profilbild von Azhar\ ازهر\AJ
Azhar\ ازهر\AJvor 2 Jahren

Hahahaaha best laj dua brader ni. Sarkastik gila

Profilbild von Mirai ✨
Mirai ✨vor 2 Jahren

Buang yang keruh ambil yang jernih tapi rumah sendiri tak ade air.. 🤔

Profilbild von Zie
Zievor 2 Jahren

Tak suka buat : FIKIR 👍

Profilbild von NegaraKuTanahAir 🇲🇾
NegaraKuTanahAir 🇲🇾vor 2 Jahren

Haramjadah sunggoh..hahaha 🤣🤣

Profilbild von wallawaniey
wallawanieyvor 2 Jahren

Brader ni jawab soalan laju je eyh dia makan kismis berapa kotak

Profilbild von mia shimmershine
mia shimmershinevor 2 Jahren

Versi rahman dengan kanafly ni

Profilbild von ☀︎ mao
☀︎ maovor 2 Jahren

if diorang ni ada sitcom, i can watch the whole season! 👏🏻

Profilbild von 𐙚Pija Jual Baju Haurabelle
𐙚Pija Jual Baju Haurabellevor 2 Jahren

Hahahah kena kena kena😂👍🏻btw yang nak purchase sale haurabelle boleh ws saya🛒

Profilbild von Alif
Alifvor 2 Jahren

Sape dua brader ni?

Profilbild von Cik Pidah
Cik Pidahvor 2 Jahren

Diorang ada Twitter @ tiktok?

Ähnliche Videos