Video yükleniyor...

Video Yüklenemedi

Ana Sayfaya Dön

Semut apa ini...

443,845 görüntüleme • 3 yıl önce •via X (Twitter)

10 Yorum

• 𝙻𝚄𝙺 𝙰𝙷 𝚂𝙴𝙽𝙶 • 𓂀 𝕌ℕ𝕊𝕋 𓂀 • 🇵🇸🛸💨 profil fotoğrafı
• 𝙻𝚄𝙺 𝙰𝙷 𝚂𝙴𝙽𝙶 • 𓂀 𝕌ℕ𝕊𝕋 𓂀 • 🇵🇸🛸💨3 yıl önce

Ni semut Antrophinosilin Rodong, memang itu stail dia, tu kat bazar ramadhan tu, yang jaga tu anggota Rela,

・゚。 🎀 Amysha🎀 。゚・ profil fotoğrafı
・゚。 🎀 Amysha🎀 。゚・3 yıl önce

Tu semut berkawad satu satu hora horey

Aszwan R profil fotoğrafı
Aszwan R3 yıl önce

Cuba letak gula belakang pegawai tu, mana tau yg lain boleh ngular.

Af.moneytree profil fotoğrafı
Af.moneytree3 yıl önce

Semut hidup secara Sosial.. bermaksud dia ada koloni.. Maka dah sistem dia ada KASTA. Dia ada Queen, Worker, Askar.. yg kalian lihat berjaya tepi tu adalah Askar. Maka jangan Pelik sebab ini semua ciptaan Allah.. yg pelik adalah Allah bagi akal tapi x reti2 ikut Kata Allah. 🙏

FIQY BLINDERS profil fotoğrafı
FIQY BLINDERS3 yıl önce

ni cengkiak nama dia . kalau dia gigit kau mmg sakit pastu bila kau tepis dia akan tinggalkan/putus kepala dia tertinggal menggigit kt tempat korang kena gigit tu .

✨ profil fotoğrafı
3 yıl önce

Kongkiak or Mengkiak. Sejenis Anai-anai bukan jenis Semut. Nama saintifik, Macrotermes carbonarius sejenis anai2 yang cultivate kulat dalam sarang dia untuk sumber makanan.

Ban Rice profil fotoğrafı
Ban Rice3 yıl önce

Ni nama dia kongkiak. Dalam gelap kalau berjalan bunyi mcm tit tit macam api membakar kayu kering. Kena gigit takdak bisa tapi sakit dia mcm kena stapler.

AyahandaMD profil fotoğrafı
AyahandaMD3 yıl önce

Kolingkiak., byk masa musim hujan

Lekir Jambang 𝐈𝐕 profil fotoğrafı
Lekir Jambang 𝐈𝐕3 yıl önce

Semut kelengkiak, sarang dia sama ada dekat kawasan lembab atau busut anai-anai partnership dia.

Sam_JDSM profil fotoğrafı
Sam_JDSM3 yıl önce

Kongkiak..cuba sua ibu jari kaki tgk apa jadi min

Benzer Videolar