Video wird geladen...
Video konnte nicht geladen werden
🔊 Sesi dinleyin.
426,569 Aufrufe • vor 1 Jahr •via X (Twitter)
11 Kommentare

Simao.31svor 1 Jahr
DUYDUĞUMA GÖRE DAVİNSON HALA KAYIYORMUŞ

Solar Heavyvor 1 Jahr
you ever listen to this?

thinnerlandvor 1 Jahr
Dün burda ses tellerimi siktim şimdi akrabalarla devlet bahçeli gibi konuşuyorum

erdakbsvor 1 Jahr
adama zorla sevinç yaptırdık 😀 sadece işini yapıyor ne taraftara oynar ne şov yapar bambaşka bir mevzu

𝐓𝐚𝐲𝐟𝐮𝐧vor 1 Jahr
Sanchez Fenerbahçe maçında oynamayacakmis kayarak Edirne kapısından çıkmış 10 güne anca geri döner dediler

Halilvor 1 Jahr
rafam ilk defa gole sevindi ayrı mutlu olduk

Renasvor 1 Jahr
Şeker Tadında

开kokorovor 1 Jahr
Sağır edici 🤌🏼😌

Leon 🦅__🦅__🦅vor 1 Jahr
Herkes Davinson Sancheze ligin en iyisi diyor da Galatasaray hemen her maç da Gol yiyor nasıl iyidir bu arkadaş

Bahtiyar Elitaşvor 1 Jahr
Gol sonrası için adam gibi müzik bulamadılar ya

Oğuzvor 1 Jahr
Zemin istenince nasıl güzel oluyormuş sakın konser vermeyin bu zeminde

