Video yükleniyor...
Video Yüklenemedi
🔊 Sesi dinleyin.
426,579 görüntüleme • 1 yıl önce •via X (Twitter)
11 Yorum

Simao.31s1 yıl önce
DUYDUĞUMA GÖRE DAVİNSON HALA KAYIYORMUŞ

Solar Heavy1 yıl önce
you ever listen to this?

thinnerland1 yıl önce
Dün burda ses tellerimi siktim şimdi akrabalarla devlet bahçeli gibi konuşuyorum

erdakbs1 yıl önce
adama zorla sevinç yaptırdık 😀 sadece işini yapıyor ne taraftara oynar ne şov yapar bambaşka bir mevzu

𝐓𝐚𝐲𝐟𝐮𝐧1 yıl önce
Sanchez Fenerbahçe maçında oynamayacakmis kayarak Edirne kapısından çıkmış 10 güne anca geri döner dediler

Halil1 yıl önce
rafam ilk defa gole sevindi ayrı mutlu olduk

Renas1 yıl önce
Şeker Tadında

开kokoro1 yıl önce
Sağır edici 🤌🏼😌

Leon 🦅__🦅__🦅1 yıl önce
Herkes Davinson Sancheze ligin en iyisi diyor da Galatasaray hemen her maç da Gol yiyor nasıl iyidir bu arkadaş

Bahtiyar Elitaş1 yıl önce
Gol sonrası için adam gibi müzik bulamadılar ya

Oğuz1 yıl önce
Zemin istenince nasıl güzel oluyormuş sakın konser vermeyin bu zeminde

