Загрузка видео...
Не удалось загрузить видео
Sizinki hangi boy? Tall, Grande, Venti…
82,347 просмотров • 2 лет назад •via X (Twitter)
Комментарии: 9

Serji 🧑🏻💻🐐2 лет назад
Yarın varsa hala bir deneyeyim canım

Ismail Tasdelen2 лет назад
ben genelde white chocolate mocha alırım herkese tavsiye ederim

Arthur Zico2 лет назад
Puahaha

Tolga Tanyıldız2 лет назад
Diyanet'in attığı bomba sayısı, Starbucks müşterilerinden fazla oluyor bu durumda. Söyleyin de Mercedes'leri satıp Togg alsınlar

𝙰 y t û r k 🦅2 лет назад
Dön dünya döööönnnnn

Tolga Göktay2 лет назад
Buz gibi bir Carlsberg.

spock200002 лет назад
En büyük boy Mercedes benim ki.

Uğur Akkuş2 лет назад
Senin geçen içtiğin Short Miller mı ?😂

H.Serhat 🇹🇷𐱅𐰼𐰇𐰰2 лет назад
Hiç sevmem gitmem de ama sen bir şeye karşı olunca insanın inadına fidesi geliyor. Bence sen karışma. Yarardan çok zararın oluyor. Sevilen bir şahıs değilsin malum...
Похожие видео
0:21
Sensitive content
Tall boy gains 💪
Champagne the 2nd
71,153 просмотров • 2 лет назад
