Загрузка видео...

Не удалось загрузить видео

На главную

Sizinki hangi boy? Tall, Grande, Venti…

82,347 просмотров • 2 лет назад •via X (Twitter)

Комментарии: 9

Фото профиля Serji 🧑🏻‍💻🐐
Serji 🧑🏻‍💻🐐2 лет назад

Yarın varsa hala bir deneyeyim canım

Фото профиля Ismail Tasdelen
Ismail Tasdelen2 лет назад

ben genelde white chocolate mocha alırım herkese tavsiye ederim

Фото профиля Arthur Zico
Arthur Zico2 лет назад

Puahaha

Фото профиля Tolga Tanyıldız
Tolga Tanyıldız2 лет назад

Diyanet'in attığı bomba sayısı, Starbucks müşterilerinden fazla oluyor bu durumda. Söyleyin de Mercedes'leri satıp Togg alsınlar

Фото профиля 𝙰 y t û r k 🦅
𝙰 y t û r k 🦅2 лет назад

Dön dünya döööönnnnn

Фото профиля Tolga Göktay
Tolga Göktay2 лет назад

Buz gibi bir Carlsberg.

Фото профиля spock20000
spock200002 лет назад

En büyük boy Mercedes benim ki.

Фото профиля Uğur Akkuş
Uğur Akkuş2 лет назад

Senin geçen içtiğin Short Miller mı ?😂

Фото профиля H.Serhat 🇹🇷𐱅𐰼𐰇𐰰
H.Serhat 🇹🇷𐱅𐰼𐰇𐰰2 лет назад

Hiç sevmem gitmem de ama sen bir şeye karşı olunca insanın inadına fidesi geliyor. Bence sen karışma. Yarardan çok zararın oluyor. Sevilen bir şahıs değilsin malum...

Похожие видео

Tall boy gains 💪
0:21

Sensitive content

Tall boy gains 💪

Champagne the 2nd

71,153 просмотров • 2 лет назад