正在加载视频...

视频加载失败

Stor fan af det her svar

74,715 次观看 • 2 个月前 •via X (Twitter)

0 条评论

暂无评论

原始帖子的评论将显示在这里

相关视频

Jeg har set, det er blevet moderne at hænge flag ud ad vinduerne. Selv i mit eget kvarter. Så jeg tænkte: Nu gør jeg det sgu også. Men jeg ville ikke hænge et hvilket som helst flag op. Jeg ville hænge det flag op, der rent faktisk hører hjemme her. I dets eget hjemland. Dannebrog. For det er som om, det er blevet kontroversielt at flage for sit eget land, mens gaderne svømmer i flag, der repræsenterer kulturer, ideologier og systemer, som i virkeligheden står for alt det modsatte af frihed, lighed, kvinders rettigheder, ytringsfrihed og tro. Der bliver flaget med symboler, pakket ind i godhed, men i virkeligheden flager man for undertrykkelse, antisemitisme, social kontrol, religiøs fanatisme, æresvold, kvindeundertrykkelse, terror-sympati og et had til alt, hvad Vesten engang stod for. Og det hyldes. Det får plads. Det får respekt. Men prøv du at flage med dit eget lands flag, så er du pludselig nationalistisk, gammeldags eller ekskluderende. Og det gælder i ALLE europæiske lande. Det er her, patrioterne ikke bøjer af. Vi skal ikke undskylde vores kærlighed til Danmark. Vi skal ikke pakke vores flag væk, mens gaderne dekoreres med alt andet end det, der har bygget det her land. Se et flag, der repræsenterer rødder. Rødder, der ikke skammer sig. Rødder, der står fast. Det her er ikke bare et stykke stof. Det er et signal. Et signal om at vi ikke bøjer af. Vi rejser Dannebrog - fordi Danmark (og resten af Europa) er værd at stå op for!❤️‍🔥🪽💃🦍

Krisztina Maria

33,231 次观看 • 9 个月前

SNYDER BT BEVIDST LÆSERNE? Hvorfor er det jeg nogle gange er efter mainstream medierne? For jeg indrømmer blankt at jeg har et had/kærligheds forhold til dem.. her er et klassisk eksempel… hvor jeg mener de fejler.. På BT kører de et opslag med en video med Elon Musk. Hvor de spørger.. glemte han sit barn.. ? Videoen som de lægger op giver ikke noget klart svar. MEN.. det er fordi BT vælger at vise et udsnit af videoen. Hvis man ser hele videoen, som jeg vedhæfter her.. så kan man hurtigt se, at der absolut intet mærkværdigt er i episoden. Det ved BT jo også godt. Men de tænker.. det er Musk.. der er en lynch stemning imod ham blandt mange af vores følgere.. vi puster lige til den ild.. folk vil jo gerne bekræftes i deres egen forståelse af folk og situationer.. Vi har altså et medie som bevidst vælger at fremsætte en situation, så den fremstår anderledes end den faktuelle virkelighed for at puste til en bestemt politisk dagsorden. Det er præcis her jeg mener medierne fejler. Hvis disse mainstream medier skal have nogen som helst relevans i fremtiden, så skal de stoppe med denne form for aktivistisk journalistisk, hvor man ikke længere søger at afdække sandheden, men være en del af det politiske spil. Og INGEN borger skal via deres skattekroner tvinges til at betale til disse medier. Måske skulle PRESSELOGEN tage emnet op.. for jeg vil faktisk gerne have at medierne var garant for en saglig neutral dækning af hvad der foregår.. #dkpol #dkmedier

Lars Boje Mathiesen

24,610 次观看 • 1 年前