Video yükleniyor...
Video Yüklenemedi
Suruç devlet hastanesi bahçesinde isot bahçesi….
25,618 görüntüleme • 1 yıl önce •via X (Twitter)
5 Yorum

Sayın vekilim isot kırmızı çizgimizdir. Sabahları ordan isot alıp fırına atacaklardır...

Personel fırına Balcan isot atmak için o biberi ekmiş,yanına dırnaklı ile iyi gider

Tüm herkes topraklarını ekmiş olsa gıda ucuzlar. Köprü otoyollar destek vereceklerine, köylülere destek vermeleri gerekir.

Sayın tanal topçu gündaş sulama birliği çiftçiler den dönümüne 3000 tl para alacak bu sene, aynı sistem adanada 850 tl izmirde 950 tl alıyor gündeme getirin lütfen sömürü sistemine hayır diyoruz desteklerinizi bekliyoruz!!!

Mera mı orası aq ne alaka biber. Domates ekin daha iyi
Benzer Videolar
Hatay Defne Devlet Hastanesi İnşaatında 45. Gün
Defne Devlet Hastanesi
54,985 görüntüleme • 3 yıl önce
Hatay Defne Devlet Hastanesi İnşaatında 41. Gün
Defne Devlet Hastanesi
45,372 görüntüleme • 3 yıl önce
Hatay Defne Devlet Hastanesi İnşaatında 43. Gün
Defne Devlet Hastanesi
46,086 görüntüleme • 3 yıl önce
Hatay Defne Devlet Hastanesi İnşaatında 44. Gün
Defne Devlet Hastanesi
28,670 görüntüleme • 3 yıl önce
Hatay Defne Devlet Hastanesi İnşaatında 40. Gün
Defne Devlet Hastanesi
58,230 görüntüleme • 3 yıl önce
Hatay Defne Devlet Hastanesi İnşaatında 39. Gün
Defne Devlet Hastanesi
32,031 görüntüleme • 3 yıl önce
Hatay Defne Devlet Hastanesi İnşaatında 42. Gün
Defne Devlet Hastanesi
28,427 görüntüleme • 3 yıl önce
