Video yükleniyor...

Video Yüklenemedi

Ana Sayfaya Dön

Suruç devlet hastanesi bahçesinde isot bahçesi….

25,618 görüntüleme • 1 yıl önce •via X (Twitter)

5 Yorum

Mehmet Yetim profil fotoğrafı
Mehmet Yetim1 yıl önce

Sayın vekilim isot kırmızı çizgimizdir. Sabahları ordan isot alıp fırına atacaklardır...

inci profil fotoğrafı
inci1 yıl önce

Personel fırına Balcan isot atmak için o biberi ekmiş,yanına dırnaklı ile iyi gider

🇹🇷Bahri Özdem🇹🇷🏹 profil fotoğrafı
🇹🇷Bahri Özdem🇹🇷🏹1 yıl önce

Tüm herkes topraklarını ekmiş olsa gıda ucuzlar. Köprü otoyollar destek vereceklerine, köylülere destek vermeleri gerekir.

ÖMER SINACI profil fotoğrafı
ÖMER SINACI1 yıl önce

Sayın tanal topçu gündaş sulama birliği çiftçiler den dönümüne 3000 tl para alacak bu sene, aynı sistem adanada 850 tl izmirde 950 tl alıyor gündeme getirin lütfen sömürü sistemine hayır diyoruz desteklerinizi bekliyoruz!!!

albert profil fotoğrafı
albert1 yıl önce

Mera mı orası aq ne alaka biber. Domates ekin daha iyi

Benzer Videolar