Video yükleniyor...
Video Yüklenemedi
Tam 18 yıl önce...
9 Yorum

AslolanGALATASARAY2 yıl önce
@eskisarkilaar Ülke kesinlikle o yıllarda kalmalıydı. 2008 falan son olmalıydı

yarchi🥂2 yıl önce
@eskisarkilaar Avrupa yakasına başlama perilerim geldi..

🐾2 yıl önce
@eskisarkilaar Ah Sezen neden bu kadar erken bizlere veda ettin

İEO TÜRK HALK MÜZİĞİ TOPLULUĞU🪕🎶🎼2 yıl önce
@eskisarkilaar Âşık Mahzuni Şerif ❣️ Dargın mahkûm 🎶

sone2 yıl önce
@eskisarkilaar En zirve bu ya

Nadiye2 yıl önce
@eskisarkilaar Ya ben o atmosferi çok özledim ve geri istiyorum.

Abdullah Bilgin2 yıl önce
@eskisarkilaar Herşeyimi veririm o yıllara dönmek için

harika ötesiyim2 yıl önce
@eskisarkilaar nasıl 2006lılar 18 mi olcak şimdi yaslanmisiz

Uɢ̆ᴜʀ / Lᴇᴄʟᴇʀᴄ#162 yıl önce
@eskisarkilaar Ulan yaşlanıyoruz...😒

