Video yükleniyor...
Video Yüklenemedi
THE NEW STG is BROKEN... (MW3) #cod #mw3 #stg44
10 Yorum

Tminnzy1 yıl önce
C : @jPiLF

Vigmu2 Games1 yıl önce
hopefully they don’t nerf it too bad.

Tminnzy1 yıl önce
For real 🥹

Alper1 yıl önce
Uploading black ops 6 content soon?

Tminnzy1 yıl önce
Yes 🫡

Redshirts gaming - variety/VR streamer and CC1 yıl önce
After playing the beta.... Mw3 or bo6?

Tminnzy1 yıl önce
Black ops 6 hands down 🫡

Random Thoughts 💭1 yıl önce
Good Evening ✨

JP Edits1 yıl önce
🤝

Tminnzy1 yıl önce
🐐


