Video yükleniyor...
Video Yüklenemedi
this is actually an underrated bop
129,140 görüntüleme • 1 yıl önce •via X (Twitter)
11 Yorum

Piewca Śmierci1 yıl önce
Imagine this in year 2025 with muted audience because of this country

Holly Dayle1 yıl önce
Hey guys!! I've been listening to this song lately and thought it would be fun to do a cover of it!! wdyt!? #lovesong #music #Jazz #CoverSong #Singing

Paulo Neto1 yıl önce
Romania's only Q since Yodel It

Lah3y1 yıl önce
yes.

༎ຶ‿༎ຶ1 yıl önce
god i miss Romania in ESC... and WELL FUNDED entries

To Live is to die1 yıl önce
Spanish loved this.

Audrey♥️🇨🇵 | 💙💛🧚♀️✨️1 yıl önce
Yesss it’s a bop

Benoît Blavette1 yıl önce
My 🥈that year below 🇪🇸

Nadia💖1 yıl önce
His Mandala EP is fantastic. Highly recommend it if you like Llamame.

Η Αβυσσαλέα 🎯🎲1 yıl önce
Romanian gem 💎

sam⁴ #MONACOGP1 yıl önce
tuned into this edition barely knowing any songs except really armenia, didnt watch either sf and i'd say this was one of the most memorable from that year
