Video yükleniyor...

Video Yüklenemedi

Ana Sayfaya Dön

Üstüne 1.5 künefe yerim

880,269 görüntüleme • 1 yıl önce •via X (Twitter)

10 Yorum

garfi profil fotoğrafı
garfi1 yıl önce

ne vergi kaçırılır böyle ha, kampanya yaptık millet çok açmış çoğu bitirdi yemekleri para almadık deseler kim bilecek :D

The M.Ali profil fotoğrafı
The M.Ali1 yıl önce

Kanka benim inşaatta çalışan usta 4 yumurta kaynatıp hepsini tek tek 4 ayrı ekmeğin içine koyup yedi… bunu bir lokmada yer 🤣🤣 üstüne patron ben açtım der 🤪

🄵🅇🄶🅄🄼🄿 profil fotoğrafı
🄵🅇🄶🅄🄼🄿1 yıl önce

ben ve bir cok kisi cok kolaylikla yer :) ne ki bu tabak:) iş iddiaya binse ayni tabaktan 2 tane yer üstüne birde tatli yerim fazlada zorlanmam herhalde:)

Ben Kimim ki profil fotoğrafı
Ben Kimim ki1 yıl önce

Bitirenden değil hayatta kalandan almayın mk asdads

zuvqy profil fotoğrafı
zuvqy1 yıl önce

Kemiği ve tabağı yemem gerekmiyorsa batırırım

Onur Koçan profil fotoğrafı
Onur Koçan1 yıl önce

Açık büfe otelde bunun gibi iki tabak hazırlıyor insanlar :) fitness cafe nin yemekhanesi değilse burası çok zayıf iddia

Celaleddin Roomie profil fotoğrafı
Celaleddin Roomie1 yıl önce

Bu yemeği bitiremeyen, babasının gülüdür

Bahis Baba profil fotoğrafı
Bahis Baba1 yıl önce

Yemek kötü diye mi öyle dedi acaba

Emre ile 25 e Doğru🔥🦁 profil fotoğrafı
Emre ile 25 e Doğru🔥🦁1 yıl önce

Adres ver en az 2 tabak gömerım

☣oguzgirdap☣ profil fotoğrafı
☣oguzgirdap☣1 yıl önce

usta üstüne önlüğü koymayı unutmuşsun. önlük kapama yapsaydın amk... midenize soqum

Benzer Videolar

Yerim Osimhen’inizi
1:29

Sensitive content

Yerim Osimhen’inizi

icard1st

51,231 görüntüleme • 11 ay önce