Video yükleniyor...
Video Yüklenemedi
Üstüne 1.5 künefe yerim
880,269 görüntüleme • 1 yıl önce •via X (Twitter)
10 Yorum

ne vergi kaçırılır böyle ha, kampanya yaptık millet çok açmış çoğu bitirdi yemekleri para almadık deseler kim bilecek :D

Kanka benim inşaatta çalışan usta 4 yumurta kaynatıp hepsini tek tek 4 ayrı ekmeğin içine koyup yedi… bunu bir lokmada yer 🤣🤣 üstüne patron ben açtım der 🤪

ben ve bir cok kisi cok kolaylikla yer :) ne ki bu tabak:) iş iddiaya binse ayni tabaktan 2 tane yer üstüne birde tatli yerim fazlada zorlanmam herhalde:)

Bitirenden değil hayatta kalandan almayın mk asdads

Kemiği ve tabağı yemem gerekmiyorsa batırırım

Açık büfe otelde bunun gibi iki tabak hazırlıyor insanlar :) fitness cafe nin yemekhanesi değilse burası çok zayıf iddia

Bu yemeği bitiremeyen, babasının gülüdür

Yemek kötü diye mi öyle dedi acaba

Adres ver en az 2 tabak gömerım

usta üstüne önlüğü koymayı unutmuşsun. önlük kapama yapsaydın amk... midenize soqum
Benzer Videolar
Sensitive content
Yerim Osimhen’inizi
icard1st
51,231 görüntüleme • 11 ay önce
