Video yükleniyor...
Video Yüklenemedi
Vefalı insan severim..
10 Yorum

Mehlika1 yıl önce
Vefa !!😔

Sanattan sepet1 yıl önce
Aynen vefasızlık kolayca soğutur

Ayça ◻️◽▫️1 yıl önce
+1

Dark Defender1 yıl önce
@blasrrr Vefali insani herkes sever ama artik pek yok nesli tukeniyor

Yasemin Yıldırım1 yıl önce
Vefa önemli. İnsan yapılan iyiliği de kötülüğü de unutmamalı ama bazı insanlar var ki kinimize bile değmeyecek kadar önemsiz olur.

since1903🦅🇹🇷7️⃣♊️1 yıl önce
Kin, tü kaka, yine de kimseyi eli boş göndermemekte fayda var.

Hilal🫧🌈1 yıl önce
Vefa ne güzel şeydir insanı güzelleştirir.

ossobold1 yıl önce
Net..

MeGi1 yıl önce
Kesinlikle unutmam.Iyiligide nankörlüğü de vefasızlığı da.Kin tutmam ama yapılanı iyisiyle kötüsüyle asla unutmam.Hele vefasızı ve sadakatsizi hiç unutmam...

gülay öztunçtemur1 yıl önce
Bu ben: Ne yapılan iyiliği unuturum, ne de kötülüğü. Ödeşmek şart.
