Video yükleniyor...

Video Yüklenemedi

Ana Sayfaya Dön

Vefalı insan severim..

87,333 görüntüleme • 1 yıl önce •via X (Twitter)

10 Yorum

Mehlika profil fotoğrafı
Mehlika1 yıl önce

Vefa !!😔

Sanattan sepet profil fotoğrafı
Sanattan sepet1 yıl önce

Aynen vefasızlık kolayca soğutur

Ayça ◻️◽▫️ profil fotoğrafı
Ayça ◻️◽▫️1 yıl önce

+1

Dark Defender profil fotoğrafı
Dark Defender1 yıl önce

@blasrrr Vefali insani herkes sever ama artik pek yok nesli tukeniyor

Yasemin Yıldırım profil fotoğrafı
Yasemin Yıldırım1 yıl önce

Vefa önemli. İnsan yapılan iyiliği de kötülüğü de unutmamalı ama bazı insanlar var ki kinimize bile değmeyecek kadar önemsiz olur.

since1903🦅🇹🇷7️⃣♊️ profil fotoğrafı
since1903🦅🇹🇷7️⃣♊️1 yıl önce

Kin, tü kaka, yine de kimseyi eli boş göndermemekte fayda var.

Hilal🫧🌈 profil fotoğrafı
Hilal🫧🌈1 yıl önce

Vefa ne güzel şeydir insanı güzelleştirir.

ossobold profil fotoğrafı
ossobold1 yıl önce

Net..

MeGi profil fotoğrafı
MeGi1 yıl önce

Kesinlikle unutmam.Iyiligide nankörlüğü de vefasızlığı da.Kin tutmam ama yapılanı iyisiyle kötüsüyle asla unutmam.Hele vefasızı ve sadakatsizi hiç unutmam...

gülay öztunçtemur profil fotoğrafı
gülay öztunçtemur1 yıl önce

Bu ben: Ne yapılan iyiliği unuturum, ne de kötülüğü. Ödeşmek şart.

Benzer Videolar