Sensitive content
This media may contain sensitive content.
Video yükleniyor...
Video Yüklenemedi
Yang pakai gear manual, anda hebat..🥲
159,596 görüntüleme • 1 yıl önce •via X (Twitter)
10 Yorum

DinOoDin1 yıl önce
Alhamdulillah, tuhan bagi aku miskin supaya tak keluar berjalan mana2 n hadap jem.

Khairul Musa1 yıl önce
Hidup manual! ✊🏼🥲

bobbie1 yıl önce
balik Gawai ke ni

Marou1 yıl önce
nasib baik aku duduk rumah je

Ahmad Lokman1 yıl önce
fuh… apa nasib 2.6 pulak?

Ahmad Nazneen1 yıl önce
sampai kiamat pun tak boleh selesai. memang dah budaya kita. nak jalan jalan, balik kampung musim raya atau cuti, kena hadap.

noNa Nana1 yıl önce
Setahun Dh berlalu manual

Nash1 yıl önce
Mmg lain macam jem hari sabtu. Rasanya sbb cuti 3 hari ada yg pergi bercuti + balik kampung + hantar anak bercuti kat kpg.

Tengku Arman▼1 yıl önce
Mampuiii 😅

Tokmat @Selamatbangiwonderland1 yıl önce
@razmanrahim Tokmat dari dulu KLU beli kereta pasti manual...dululh,skrg cuma gn gerek Sajer.... Hahahaha
