Video yükleniyor...

Video Yüklenemedi

Ana Sayfaya Dön

71,334 görüntüleme • 2 ay önce •via X (Twitter)

0 Yorum

Yorum bulunmuyor

Orijinal gönderinin yorumları burada görünecek

Benzer Videolar

2011 yılında 15 yaşındaki Seath Jackson eski kız arkadaşı tarafından bir eve çağrıldı. Kız, onu yeni sevgilisi 18 yaşındaki Michael Bargo ve üç arkadaşı için tuzağa düşürüyordu. Seath’i tahta sopalarla dövdüler, defalarca silahla vurdular. Kaçmaya çalışınca peşinden koşup yakaladılar, tekrar içeri sürüklediler. Banyoda tekrar dövdüler, bacaklarını kırıp uyku tulumuna sığdırmaya çalıştılar… Sonunda Bargo yüzüne sıkarak işini bitirdi. Cesedi bahçedeki ateş çukurunda saatlerce yaktılar, kemikleri kırdılar, boya kutularına doldurdular ve bir taş ocağına attılar. Michael Bargo 2013’te idama mahkum edildi. Ancak jüri oybirliğiyle karar vermediği için hüküm bozuldu. 2019’da tekrar 12-0 idam cezası aldı. Florida Yüksek Mahkemesi 2021’de onadı. Aradan 13 yıldan fazla geçti… 2026 itibarıyla hâlâ idam sırasında bekliyor. İşte Florida’da ve Amerika’nın birçok eyaletinde idam sisteminin asıl sorunu da bu: İnsanları idam etmek yerine, sonsuz itirazlar, federal temyizler, infaz yöntemi tartışmaları yüzünden süreç 15-20-25 yıl sürüyor. Vergi mükellefleri bu süre boyunca mahkumun yemesini, içmesini, tıbbi masraflarını ödüyor. Sistem yanlış kişiyi idam etmemek için tasarlanmış… Ama bu kadar net ve vahşi vakalarda adalet yerine pahalı ve yavaş bir ömür boyu hapis cezasına dönüşüyor. Bargo hâlâ Union Cezaevi’nde, yeni itirazlar bekliyor. Bana “yanılıyorsun” deyin ama bir noktadan sonra bu artık adalet gibi değil, sistemin bir boşluğu gibi duruyor. 😔

Serkan Tanyildizi

43,579 görüntüleme • 1 ay önce

SAYMAZ DİNLE SÖZÜMÜ İsmail Saymaz bu sözlerime dikkatli bir şekilde kulak vermeni önemle rica ederim. Bak İsmail SAYMAZ bugünler de gelip geçer Faydalandığın ya da maaş aldığın yerden günü kurtararak gazetecilik yaptığını zannediyorsan yanılıyorsun. İsmail SAYMAZ Gazeteci sermayenin ve patronun yanında olmaz bizim bildiğimiz gazeteciler halkın emekçinin ve yoksulluğun yanında olur Sevgili İsmail SAYMAZ bizim bildiğimiz gazeteciler hırsızların uğursuzların alçakların tetikçiliğini yapmaz. Sabah akşam Kılıçdaroğlu‘yla ilgili sürekli itibar suikasti yapmak için elinden gelen tüm fesat tohumunu ekmeye devam ediyorsun . İsmail Gel birilerine tetikçilik yapmaktan vazgeç Dünya malına Tamahkar olma İsmail Bu dünya sana da bana da ve hiç kimseye Baki değil İsmail Hepimiz konup göçceğiz Eğer bu dünyada iz bırakmak istiyorsan Şerefinle namusunla ahlakınla ve üreteceğin eserlerin ile bu dünyaya bir nam bırakmaya çalış ve onun gayreti içerisinde ol İsmail… İsmail Kemal Kılıçdaroğlu senin yaşadığın değil Yaren’in değil Akra’ın değil Sabah akşam Kemal Kılıçdaroğlu’nu hedef almandaki mananın sebebini bizimle paylaşmak ister misin ? Kemal Kılıçdaroğlu acaba sana ne yapmış olabilir ki Bu nefreti besleyerek sürekli bulunduğun platformlardan kinini kusuyorsun . İsmail seni ferasetli olmaya davet ediyoruz İsmail seni ahlaklı olmaya davet ediyoruz İsmail üç kuruşluk dünyada Üç kuruşa tenezzül etme. Bak bir tane çocuğum var ona bırakacağın en büyük miras şerefin ve onurun olsun İsmail Kalemini satma İsmail Kalemini zalimlere karşı kullan İsmail. kalemini mazlumlara yöneltme İsmail kendine gel ahlaklı ol beşli çetenin adam olma İsmail Ben sana neler anlatsam İsmail acaba ne desem ki İsmail imana gelirsin İsmail ben sana ne söylesem ki vicdanın varsa azıcık o vicdanınla başbaşa kalıp da Utanma ve arlanma duygun harekete geçer Ne yapmak lazım İsmail seni arlandırmak ve utandırmak için ne yapmak lazım ki bu hayatsızlığa son veresin İSMAİL CEMAL ŞENER

CEMAL ŞENER

11,711 görüntüleme • 1 yıl önce

Tehditlere hukuki zeminde gerekli cevap verilecek afacan Altan !!! 🦝 Ciğercinin kedisi olmak zor be evlat! Bütün gün kuyruk sallamak, birilerinin gözüne girebilmek için çırpınmak... 🎙Allah'a şükür kimsenin himayesine girmedim, hiçbir belediyeden nemalanmadım. Elimi kolumu sallayarak meclise de girerim, sokakta da yürürüm, mücadelemi de veririm. Özgür Özel'in talimatlarının gereğini yapıyor olabilirsin ama çocuklarına bırakacağın miras hiç de övünülecek bir miras olmayacak. Benim tetikçim kimmiş? Neden bahsediyorsun ? Benimle ilgili ne biliyorsan açıkla. Sana bu izni veriyorum. Açıklamazsan şerefsiz, namussuzsun! Bak, ne kadar özgür olduğumu açık açık yazıyorum. Kimse ağzına bir şey vermedi. Aç ağzını ve konuş. Çünkü şu an senin muhatabın benim. Kenardan köşeden laf atıp kaçma. Böyle korkakça, alçakça yöntemlerle gazetecilik yapılmaz. Altan, üç kuruşa satıldın diye herkesi kendin gibi sanıyorsun. CHP'li olmadan önce kimlerden emir aldığını da, hangi kapıları itinayla açıp kapattığını da unutmuş değilsin sanırım. Galiba artık gazetecilik dediğiniz şey bu olmuş... Altan Sancar, sen hâlâ bokunda boncuk arıyorsun. Bak müptezel; Sana son derece net yazdım, örneklerle anlattım. Senin ortaya koyduğun o tablo neyi ispatlıyor? 📢 Eğer o ödeme tablosunun haksız kazanç olduğuna dair bir tespit varsa, zarara uğradığını iddia ettiğin kurumun suç duyurusu nerede? Onu da paylaşsana. Hadi bunu da geçtim... Bu paraları kim göndermiş? Ne için göndermiş? Maaş mı, prim mi, başka bir ödeme mi? Sen bir Excel tablosu paylaşıp algı operasyonu yapıyorsun. Maaş ve prim ödemesi olduğunu söyledik. O kısma neden hiç girmiyorsun? Asıl akıl edemediğin şeyi ben sorayım: Ortada açılmış bir dava var mı? Madem Atakan Bey suç işlemiş diyorsun, hakkında açılmış bir dava var mı? Evet, tekrar soruyorum: Var mı açılmış bir dava? Bu tabloyu sana servis eden dangalağa bunu sordun mu? Aldığın cevabı da buraya yaz. Yoksa sadece sana uzatılan her kâğıdı sorgulamadan belge diye paylaşmaya mı devam edeceksin? Bir de belge dediğin şeyi kesip biçip servis etmeye çalışıyorsun. Korkma... Sağını solunu kırpma. Tamamını paylaş. Paylaş da seni kendi paylaştığın belgeyle rezil edeyim. Belgenin yarısını kesip biçerek algı yapma. Tamamını yayınla ve soruma cevap ver. Şimdi gelelim diğer meseleye... Bu kadar salya akıtıyorsan, boynunda tasma olanın kim olduğu da ortaya çıkıyordur. Mafyavari söylemlerle, üstü kapalı tehditlerle iş yürüttüğünü sanıyorsan yanılıyorsun. Götünün yemeyeceği lafları ağzından çıkarma. Hâlâ manipülasyonun, sahtekârlığın ve algının peşindesin. Tasmalardan bahsederken kendi yaşam tarzını burada teşhir etme. Ben kimseyi tehdit etmedim, ettirmedim de. Ama şunu iyi bil: Kendi işimi kendim görürüm. Seni kullanıp bir kenara attılar. Şimdi sağa sola saldırarak yeni mamalar bulmaya çalışıyorsun. Anlıyorum. Ama sana buradan mama çıkmaz. Son olarak... Eline verilen her Excel tablosuna "belge" diyorsan, önemli olan fotoğraf değil içeriğidir. Senin paylaştığın görüntünün tek başına hiçbir anlamı yok. Velhasıl... Ciğercinin kedisi olmak gerçekten zor be Altan... "Bu da size ve sahiplerinize son uyarımdır" demişsin ya... O ifadeyi aynen sana iade ediyorum. Elinden geleni ardına koyma. Çünkü gerçekler ortaya çıktığında kimin ne olduğu da herkes tarafından görülecek.

Çₑₜᵢₙ SAĞSÖZ

18,112 görüntüleme • 20 gün önce