Video wird geladen...
Video konnte nicht geladen werden
Yay or Nay?
300,768 Aufrufe • vor 1 Jahr •via X (Twitter)
11 Kommentare

Reovor 1 Jahr
He's a fan... I'm a fan 😁

Le African Goonervor 1 Jahr
😂

公式:ちぃたん☆名古屋vor 1 Jahr
Would you like to join Chiitan in the Avengers?

The Odegaard Eravor 1 Jahr
Yay

Jake Pricevor 1 Jahr
100% yes, we’d get at least 3 good years out of him, he’s an Arsenal fan, it all makes sense, hope we get it done

Le African Goonervor 1 Jahr
What about our interest in Sesko then for the summer?

Alfred Michaelvor 1 Jahr
Won't say nay but it's underwhelming

Le African Goonervor 1 Jahr
This is me right now.

𝐕vor 1 Jahr
He’s also a boyhood arsenal supporter

Gunnersaurusvor 1 Jahr
nay

Da Zerbivor 1 Jahr
Of course yes+ he is an arsenal fan
