Loading video...

Video Failed to Load

Go Home

11,842 views • 1 month ago •via X (Twitter)

0 Comments

No comments available

Comments from the original post will appear here

Related Videos

Δεν είναι καθόλου αστείο, κι ας προκαλεί γέλιο. Ολόκληρος ο διάλογος: Δημοσιογράφος: Είπαν ότι προτείνατε στην Ευρώπη να κάνει επίθεση στο Ιράν. Κασσελάκης: Ναι, όχι, εγώ αυτό που είπα στην Ευρώπη στην ίδια αυτή παράγραφο είναι να κάνει τα πάντα να προστατεύσει τους διαδηλωτές. Δημοσιογράφος: ΟΧΙ ΝΑ ΒΟΜΒΑΡΔΙΣΕΙ ΤΟ ΙΡΑΝ… Κασσελάκης: ΕΔΩΣΑ ΕΝΑ ΜΕΝΟΥ ΕΠΙΛΟΓΩΝ. ΠΡΟΦΑΝΩΣ Η ΠΙΟ ΕΞΤΡΙΜ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ Ο ΒΟΜΒΑΡΔΙΣΜΟΣ. ΕΙΝΑΙ ΣΤΟ ΤΕΛΟΣ ΤΩΝ ΕΠΙΛΟΓΩΝ. Ο Κασσελάκης δίνει… μενού επιλογών στους Ευρωπαίους. Αλλά, εντάξει, ο βομβαρδισμός δεν είναι στα κύρια πιάτα, είναι πιο κάτω, στα επιδόρπια. Όταν κάλεσε για πρώτη φορά με ανάρτησή του τους Ευρωπαίους να βομβαρδίσουν το Ιράν, κάποιοι επέμεναν ότι δεν καταλάβαμε καλά. Τώρα λοιπόν τα λέει on camera. Τυφλότητα είναι να ψάχνεις δικαιολογία εκεί που δεν υπάρχει. Προσωπικά, δε θυμάμαι έλληνα πολιτικό να καλεί την Ευρώπη να βομβαρδίσει τρίτες χώρες. Τραμπικό Κέντρο.

Nikos Moraitis

30,740 views • 4 months ago

Η τοποθέτηση μου για το ψήφισμα που έφερε η παράταξη Δούκα κατά της ανάκλησης ασύλου του Τζαβέντ Ασλάμ, με πολύ μικρά αποσπάσματα από τοποθετήσεις ορισμένων της αντιπολίτευσης. Η ΑΝΤΑΡΣΥΑ θα έχει δικό της αφιέρωμα επειδή μου έκανε χυδαία επίθεση στριμωγμένη από την αλήθεια. Ο Ασλάμ ήταν μάρτυρας υπεράσπισης κατηγορούμενου για τον βιασμό της ανήλικης στον Κολωνό. Εθεσα λοιπόν το ερώτημα εάν τελικά όλοι αυτοί είναι υπέρ ή κατά των βιασμών ανηλίκων, της αιμομιξίας, της εφαρμογής της σαρία. Κανείς δεν απάντησε. Ο ένας είπε για τον Ξένιο Δία, ο άλλος για την Μ.Παρασκευή και ο τρίτος για τον Μέγα Αλέξανδρο. Η δε ΑΝΤΑΡΣΥΑ ξέρασε μία ακόμη φορά το μίσος της για τον κανονικό κόσμο πετώντας τη λάσπη στον ανεμιστήρα. Αλλά δεν μας είπε ότι δεν συμφωνεί με το να υπερασπίζεται μάρτυρες υπεράσπισης βιαστών ανηλίκων. Εντάξει, καταλάβαμε.

Ελένη Παπαδοπούλου - Δημοτική Σύμβουλος

41,159 views • 3 months ago