正在加载视频...
视频加载失败
אל דאגה, פני המצרים לשלום.
10 条评论

יש נשק שיש לכמה מדינות בעולם מדובר בנשק טקטי שהוא כמו אטום רק בלי תופעות לוואי של קרינה. אבל יכול ליישר 20 קילומטר במכה אחת ותראה למי יש את הנשק הזה לישראל רוסיה סין ארצות הברית. המצרים ישברו הסכם ואז יהיה לנו מותר להשתמש לא מפחד מאף צבא גדול

@YairNetanyahu הרבי מליובאוויטש התנגד להסכם עם מצרים, אמר שזה סכנה לעם ישראל וטיפשות לוותר על נכסים אסטרטגיים, דרש מבגין להתפטר בגלל שלא עמד בלחץ של אמריקה

אולי ביבי לא היה צריך לאשר להם צוללות, משלוח חדש של טנקים, להבריח לעזה את כל האמל״ח ויותר מכל לאפשר להם לשים צבא בסיני בניגוד להסכם השלום? כנראה שפניהם למלחמה במדוזות הכחולות של דהב.

במימון אמריקאי.

מורתעים

מה אתה רוצה לעשות עם זה עכשיו

If Hamas & Palestinians move to Egypt, they will have tanks. Just saying...

אל תתערב במה שלא נוגע לך זו ארצנו וגבולותינו. (אדמתי ואני חופשייה בה) מצרים לא מתערבת בחימושך או בנשק הגרעיני שלך אנחנו בתוך ארצנו, אז אל תנסה לגרור אותנו למלחמה איתך כי זה יהיה הסוף שלך, זה יהיה ארמגדון. יהי רצון שאלוהים ישמור על מצרים, צבאה, אנשיה, הנהגתה ונשיאה

🇪🇬🤷🏽♂️😹😜🔥🫡💪🏼🇪🇬

כמה טילים לסכר אסואן ותם הטקס גם יריחו עם ראש נפץ גרעיני
