Video yükleniyor...
Video Yüklenemedi
המצרים מתאמנים.
15,045 görüntüleme • 1 yıl önce •via X (Twitter)
11 Yorum

אני רואה מטוסים מערביים שצריכים חלפים מערביים.

If the fear of Yahweh is the beginning of wisdom, then what is its end? Cut through the abundant nonsense, empty platitudes, and conventional musings of the world and get straight to the heart of what it means to be wise.

הם מתכננים לכבוש את המדינה.

@ITIL10071982 מזמן לא קיבלו בראש השפנים מהפרמידות. בפעם האחרונה הם ברחו יחפים מסיני.

אני רוצה אבל לתת לכם זווית אחרת וקצת מרגיעה , לפי פרופ' דוד פסיג אין שום מלחמה באופק של ישראל-מצרים. וכדאי , מאוד כדאי להקשיב לו . מאוד מאוד מאוד כדאי להקשב לו.

תודה אלעד על ההצפה

ראשית, אני רוצה לומר לכם שמצרים היא מדינה גדולה עם צבא גדול שחמוש כבר 50 שנה בנשק מערב אמריקאי בעיקר, ומצבה הכלכלי גרוע כל זה נכון, אבל... מצרים היא לא מדינה תוקפנית, היא רק מגינה על הביטחון הלאומי שלה. שנית, אל תתנו למצב הכלכלי יותר ערך במשוואה, שכן היא לא טובה יותר ממצבה של מצרים במלחמת 1000 הימים, אבל זה הרבה יותר טוב אם מצרים מתמודדת עם המלחמה, היא לא תמיד מוכנה למלחמה צד חזק יותר הוא זה שנושא הכי הרבה הפסדים בתקופה שבין 1967 ל-1973, אפילו נשללו מהאנשים תה וסוכר, והכל הלך לצבא עם זאת, אין דבר גרוע יותר ממלחמה, אבל אם היא נכפתה עלינו, אין מנוס ממנה.

🇪🇬🇪🇬✌️✊✊🇪🇬🇪🇬

👌

חחחחחח חלאס עם זה. אתה נהיה בדיחה כבר

לתל אביב רק דרך הים, מסוכן לצנוח שם, יש מלא פקחים של חולדאי

