Video wird geladen...
Video konnte nicht geladen werden
אל תפחדו, שמאלנים!
177,938 Aufrufe • vor 11 Monaten •via X (Twitter)
10 Kommentare

הגזענות והיוהרה שנשפכות ממך זה עוד מילא, החטא הגדול ביותר שלך זה שאתה כבר שנים לא מצחיק. ובאמת שפעם היית משעשע לאללה. בתור ימנית נהניתי ממצב האומה וגם מגב האומה, כשמצחיק - אז מצחיק. בלי קשר לפוליטיקה. ואתה פשוט כבר לא מצחיק.

1. אתה באמת חושב שזה מצחיק? 2. רק בישראל אפשר לספר בדיחות על חילוק ארוך ובורקסים. בכל מקום הגון שמאלנים היו נגעלים מהומור כזה. 3. אין לכם חיל אוויר כי מטוס לא טס בלעדי הצוותים שלנו 4. אל תהיה בטוח לגבי הנטיות הפוליטיות של לא מעט טייסים ואנשי מדע. צא מהבועה של משרתי גל"צ וביטאונים

חיכיתי לקטע סנטדאפ ולא לנאום עם חומרים שליקטת מכמה נאומי כיכרות של בת זוגתך. תחזיר לי את הזמן שבזבזתי.

אני רוצה אותך בהלוויה שלי, שיבכו כולם.

Posting great content on X? Subscribe to Premium to join our revenue share program.

גבר, תקנה מכונת צחוקים דחוף. לא יקר, יש גם ביד2.

אני דואג לשמאלנים. הם שילמו כסף על החרא הזה.

אוי דודינק'ה, חזרת??? התגעגענו, נשמה! חח ידעתי שכל הסיפור עם ה"התאבדות" היה חארטה, כי אתה "מ'שוגע!!!" 🤣🤣🤪

ראיתי את כל הקטע ועכשיו אני מלא תודה לאלוהים שאנחנו לא צריכים לשמוע יותר את ההומור הדלוח והממורמר שלך, אני מצטער אבל אתה פשוט אדם ריק שמלא מעצמו ושחושב שהמרירות שלו אמורה להצחיק מישהו

נאום הצ'חצ'חים חוזר, פעם שעברה זה נגמר רע..
