Video wird geladen...

Video konnte nicht geladen werden

Zur Startseite

אל תפחדו, שמאלנים!

177,938 Aufrufe • vor 11 Monaten •via X (Twitter)

10 Kommentare

Profilbild von Esnet
Esnetvor 11 Monaten

הגזענות והיוהרה שנשפכות ממך זה עוד מילא, החטא הגדול ביותר שלך זה שאתה כבר שנים לא מצחיק. ובאמת שפעם היית משעשע לאללה. בתור ימנית נהניתי ממצב האומה וגם מגב האומה, כשמצחיק - אז מצחיק. בלי קשר לפוליטיקה. ואתה פשוט כבר לא מצחיק.

Profilbild von משה איפרגן
משה איפרגןvor 11 Monaten

1. אתה באמת חושב שזה מצחיק? 2. רק בישראל אפשר לספר בדיחות על חילוק ארוך ובורקסים. בכל מקום הגון שמאלנים היו נגעלים מהומור כזה. 3. אין לכם חיל אוויר כי מטוס לא טס בלעדי הצוותים שלנו 4. אל תהיה בטוח לגבי הנטיות הפוליטיות של לא מעט טייסים ואנשי מדע. צא מהבועה של משרתי גל"צ וביטאונים

Profilbild von מישהו שאי אפשר לערבב אותו
מישהו שאי אפשר לערבב אותוvor 11 Monaten

חיכיתי לקטע סנטדאפ ולא לנאום עם חומרים שליקטת מכמה נאומי כיכרות של בת זוגתך. תחזיר לי את הזמן שבזבזתי.

Profilbild von mika
mikavor 11 Monaten

אני רוצה אותך בהלוויה שלי, שיבכו כולם.

Profilbild von Premium
Premiumvor 11 Monaten

Posting great content on X? Subscribe to Premium to join our revenue share program.

Profilbild von ירון ~ Yaron
ירון ~ Yaronvor 11 Monaten

גבר, תקנה מכונת צחוקים דחוף. לא יקר, יש גם ביד2.

Profilbild von 🇲🇦Nehorai (Harry) Abergel🇮🇱
🇲🇦Nehorai (Harry) Abergel🇮🇱vor 11 Monaten

אני דואג לשמאלנים. הם שילמו כסף על החרא הזה.

Profilbild von התמנון האיטר
התמנון האיטרvor 11 Monaten

אוי דודינק'ה, חזרת??? התגעגענו, נשמה! חח ידעתי שכל הסיפור עם ה"התאבדות" היה חארטה, כי אתה "מ'שוגע!!!" 🤣🤣🤪

Profilbild von דונאשקלו
דונאשקלוvor 11 Monaten

ראיתי את כל הקטע ועכשיו אני מלא תודה לאלוהים שאנחנו לא צריכים לשמוע יותר את ההומור הדלוח והממורמר שלך, אני מצטער אבל אתה פשוט אדם ריק שמלא מעצמו ושחושב שהמרירות שלו אמורה להצחיק מישהו

Profilbild von dudi
dudivor 11 Monaten

נאום הצ'חצ'חים חוזר, פעם שעברה זה נגמר רע..

Ähnliche Videos