Video yükleniyor...
Video Yüklenemedi
כיף לפגוש תמחנה הנאור!!!
10,958 görüntüleme • 1 yıl önce •via X (Twitter)
10 Yorum

תוציא אותם מדעתם

@bambi97918 תענוג 🤣 הם מאבדים את זה לגמרי עוד מעט מה שנשאר להם זה רק פנסיה תקציבית שמנה

תזכיר להם כל הזמן את אוסלו שלום הדמים, החלאות האלו תמכו בחלוקת המדינה, נתניהו מנע אסון גדול יותר רק בזה שנבחר ומנע עוד שיגעונות שלהם . רק השמאל אשם הוא הביא מחבלים טרור וניסה לשכנע אותנו שזה יביא שלום. החתימה כמובן היתה עם ארה"ב וכך הם ניטרלו אותנו כבר 30 שנה של טבח דמים ביהודים בשם השלום הארור שלהם

מה אתה מעביר את המצלמה אליך כל הזמן יא חולה צומי 🤣🤣🤣🤣🤣

לראות בלי לשמוע . נראים כאילו נובחים.

ערס ודפ"ר

יא אפס ערס סוג ז

למה אתה לא מכבד מבוגרים? איזה יהדות זו אחי? בוא תצטרף אלינו נשמה. תפסיק לריב עם דודות מבוגרות. תעשה משהו בשביל המדינה שאתה אוהב. אני יודע שאתה אוהב את האנשים בהפגנות. כי אתה שם כל הזמן ואתה רואה מי האנשים. ואתה רואה שהם סבבה. לא כמו הביביסטים השלופים הנוכלים. אוהב אותך אחי.

לך חפש מי ינענע קנאי קטן

הכניס לך. כואב בטוסיק?
