正在加载视频...
视频加载失败
כשהוא צודק, הוא צודק
12 条评论

החרדים הרוויחו את שנאתם ביושר

שובי דובי עם כריזמה של נעל בלויה

הוא בעיקר לא אומר ולא מתחייב מה יעשה. האם יבטל חוק כזה אם יבחר? להערכתי יגיד שיש חוק וניתן את הזמן כדי לראות אם יעבוד

הצורר הישראלי המגלומן חי בתוך צואה בריבוע הקטן שלו והוא יודע טוב מאוד, שהוא כבר יצא לעם הזה מכל החורים. לכן מה שהוא עושה או לא עושה,אלה ענינים שלאחריהם ישנה פרישה . לא יפרוש מרצונו לביתו , עם ישראל יפריש אותו לקלאבוש.

אם הוא יתחייב לא לשבת עם ביבי אני מצביע לו הפעם

מה הבעיה השותפים שלו יתגייסו מנסור עבאס ואיימן עודה

והוא כל הזמן😁 מצפים לכם @naftalibennett @yairlapid

🤦🏻 @naftalibennett נוכל.

יש הרי דברים הרבה יותר חשובים מהעובדה שהאפס המאופס הזה טס במטוס רשמי של מדינת ישראל. אבל בסוף, זוהי תמצית הסיפור: המשפחה הסוציופאטית הזו שמה פס על כולנו. אחרי שהכפיש (שוב) מליוני ישראלים בראיון בזוי במהלך ביקורו הקצר כאן, הוא שוב בורח לחו"ל בזמן שבני גילו מחרפים נפשם בהגנה על המולדת. והוא טס עם אמא ואבא, שלא טרחו לדרוש ממנו לטוס כאחד האדם, כדי לשמור על מראית עין כלשהי של דוגמה אישית והתחשבות באזרחי ישראל, המתמודדים פה עם כל כך הרבה קשיים. לך לשלום ילד, נקווה שתחזיק מעמד שם בניכר. גם כשאבא ואמא לא נמצאים כדי לשמור עליך, רק המאבטחים הנאמנים שעולים לנו, משלמי המיסים - אנשי ימין ושמאל ומרכז, הון תועפות. הבחורים המצויינים האלה, שעובדים באירגון שטרחת שוב ושוב להכפיש ולהשמיץ ולהסית נגדו, יגנו עליך בכל אשר תלך ויסיעו אותך על חשבוננו לכל מקום ברכב שרד מפואר. כולי תקווה שתחזיק מעמד איכשהו, בלעדינו.

מי שהיה צריך הוכחה שהחוק הזה לא יגייס אף חרדי קיבל אותה ברגע שאדלשטיין הלך לאשר את טיוטת החוק עם נציג ש״ס. יולי, קבל טיפ של אלופים, עם ישראל לא ייתן לזה לקרות.

איך פרט כל-כך מהותי פשוט “נעלם” מכתב האישום נגד פלדשטיין והנגד? תכתובת ישירה עם היועץ הוותיק בלשכה, שמצביעה על מעורבות עמוקה וישירה של בכירי הלשכה ביום פרסום המסמך הסודי – פשוט התאיידה. לא מוזכרת. במקום זה, מציגים את השיחה המאוחרת בין פלדשטיין לעופר גולן לגבי הבאת המסמכים לרה״מ כאילו היא לב הסיפור. הכי נוח להפיל את האשמה על הזוטרים: פלדשטיין, דובר עם וותק של כמה חודשים בלשכה, והנגד ארי רוזנפלד שנמצאים יותר מ-8 חודשים! במעצר (בית / מלא) והבכירים? מסתובבים חופשי. ראש הממשלה? אפילו לא נדרש להעיד. זה לא צדק. זו לא אכיפה שוויונית. זה עוול בחסות מערכת החוק. ההתנהלות הזו – חייבת להיפסק. איפה בית המשפט?

תקשיבו🙂 לפני כמה דקות חה"כ מהליכוד (סעדה, תודה ששאלתם) דיבר על "המצור על עזה" כמו איזה רעיון מקורי וגאוני, ובין היתר אמר כי "אני לא זוכר שרוסיה במלחמה מעבירה מים לאוקראינה". אכן, רוסיה לא מעבירה מים לאוקראינה. אתם יודעים למה? כי אוקראינה היא מדינה עשירה בנהרות גדולים וידועים: הדניפר, הבוג הדרומי, הבוג המערבי, הדניסטר וגם הדנובה, הנהר הגדול באירופה. למשל, אורכו של הדניפר הנו 2,290 ק"מ (אגב, זורם גם ברוסיה ובבלרוס) ואגן הניקוז שלו - 516,000 קמ"ר. הדניסטר משתרך על פני 1,362 ק"מ ואגן הניקוז - 72,000 קמ"ר. וכך הלאה. מי צריך מים מרוסיה? וזו כל מהותה של קואליציית המחדל. חבורה של חרטטנים חסרי מושג.
