Loading video...
Video Failed to Load
ליל רונן בר בקושי מניין 😂
16,742 views • 1 year ago •via X (Twitter)
10 Comments

לא. אין לתאר אתכם. מישהו הגדיר את הלילה כ״ליל בר״?! חכו אם וכאשר הפיטורים האלה יהיו ממשיים, כרגע יש הכרזה של ראש הממשלה שאתם כל כך סוגדים לו כשהוא צוחק על כולכם כל הדרך אל הבנק 😅

כאילו אתה בא להוכיח שאתה לא עושה עבודה עיתונאית ולא בדקת מתי אירוע המחאה ? מישהו מופתע? עוד פעם אתה מנסה לשסע ולשקר? בזה אתה עובד, יא משתמט אנטי ציוני? במה אתה ישראלי? השנאה שלך למדינה? כמי גדולים בתורה שפטרו אותך משירות צבאי ?

שמור את הציוץ. מן הסתם יהיה זה הציוץ שלך שייתישן הכי גרוע והכי מהר.

הספין נגמר, היועמשית קבעה את המובן מאליו שמתחייב בירור התשתית העובדתית והחוקית והחשד לניגוד עניינים לפני כל הודעה על פיטורין. לך לישון

מכיוון שאתה סוכן פרופגנדה ולא עיתונאי, אפילו לא מצופה ממך להביא עובדות. אבל ב 19/3 בירושלים, בוא אם יש לך תעוזה להצטרף ל״מניין״. איש קטן ושפל

שנתיים של אלפי נטבחים, נאנסים ונשרפים. רמיסת גופי הביטחון והדמוקרטיה, הפקרת חטופים למוות, כלכלה קורסת, 900 חיילים הרוגים, מאות ימי מילואיםואתם צוחקים באולפן על מי שתורם למדינה ממשלת חמאס הוא נכס בסוף תיפול. ואנחנו נצחק כשתחפש עבודה עם רקורד של ליקוקים לכהניסטים, משתמטים ומושחתים

מה מדהים אותי בתחתיות כמוך? טוב ששאלת. היוהרה. נאמר זאת כך: צילמתי מסך. ואיך עוד נתרפק על צילום המסך הזה.

קקי, החגיגה תיגמר בקרוב. אתה במעגל "ועוזריהם" במשפטי הבגידה שיהיו כאן. תתכונן.

לא צריך, הפיטורין לא יעברו

איזה ילד קקה. תמשיך לזלזל באחיך. אפס
