Загрузка видео...
Не удалось загрузить видео
اخه چرا باید نصف شب من اینو ببینم😭
213,208 просмотров • 1 год назад •via X (Twitter)
Комментарии: 11

Eleli1 год назад
چیزی که برام جالب و قشنگه اینه که بچه های شمال کلا هر شهری،بیش از نیمی از وجودشون حرفاشون کاراشون و رفتارشون یه جوری برمیگرده به شهر و دریا و بارون ...

فاطمه1 год назад
وای(:

-معلق-1 год назад
این دوست دخترش دبیرستانی نیست ؟ اخه یبار داشت درمورد امتحان دینیش میگفت :)) نمدونم چجوری هیچکی بهش هیت نمیده طرف با بچه دبیرستانی رل زده کلی فیلم هم ازش تو سوشال مدیا میزاره و آینده اش نابود میشه

N@$r!N1 год назад
از این شرایط خب خاک تو سر من😑

فاطمه1 год назад
و من

بامداد1 год назад
خب عالی شد امروزمم بگا رفت

فاطمه1 год назад
😭😂

سئرچه1 год назад
بهبه صبحمون با فشار خوردن شروع شد

فاطمه1 год назад
عزیزم😭😂

بابونه ی خشک🌼1 год назад
نیلگون و اشکان واقعا خیلی کاپلخوبو بلاگری واقعی ان دوسشون دارم ..پسره شبیه یه بازیگر ترکه ..اسمش یادم رفت :)))

فاطمه1 год назад
هردوتاشون قشنگن(:
Похожие видео
0:31
Sensitive content
حالا منم دل نازک شدم ولی نمیدونم چرا اینو الان اینستا دیدم و پهنای صورتم 😭😭😭 خیلی شیرین گفت. گفتم بیارم اینجا. قیمتا عالی.
Mediss Tavakkoli_
67,538 просмотров • 1 месяц назад
