Loading video...
Video Failed to Load
آره داداش؛ لیلی زن بود! 🤝🚶🏻
22,048 views • 1 year ago •via X (Twitter)
11 Comments

یعنی این ضیا درس های دبیرستانش را هم درست نخونده! بعد با چه ژستی مطمئن حرف میزنه

You can check out My Cozy Room over here 👉 ✨

بیایید شاهنامه رو بخونیم و مثل ضیا زر نزنیم.

هیچوقت در شاهنامه گفته نمیشه چرااااااا؟!🤣🤣🤣🤣 مادرجنده تو حتی ادبیات دوران اکابرت رو هم درست نخوندی حرومزاده، من ریدم تو اون سیستمی که توی بی محتوای بی سواد میشی برنامه سازش

این مادرجنده تفسیراشم مثل خودش تخمیه، گوز چه ربطی به شقیقه داره؟! رستم بدون اینکه بدونه سهراب پسرشه در یک نبرد تن به تن که طبیعتا باید از خودش دفاع میکرده سهراب رو میکشه. جاکش فاز پیر دانا هم به خودش میگیره خنده داره با چشمای عنی گشاد کردش

والا ما بچه بودیم هم میدونستیم داستان از چه قراره این مثلا تحصیل کرده و مجری چطور نمیدونه

این مردک ضیا کوصخله

برو بابا پسر کشی در ایران زمین در کل تاریخ بوده رستم هم نه اولیش بوده نه آخریش شاه عباس که دوتا از پسر هاشو کشت و نادرشاه هم چشم پسرشو درآورد و بسیار بسیاران دیگر و حسادت به پسر خود در وجود ایرانیان خانه کرده است

رستم اما گفت : می دانستم از آغاز ... آشکارا لرزه افتادم به جان وتن دست هایش بوی جان میداد بوی جان من خویشتن یاری رسانیدم به آن فرزند تا چو دستش بر کمرگاهم رسید ، از جا چو کاهم کند ... از فراز دست او چون سرنگون برخاک غلطیدم وای بر رستم ...!!! وای بر رستم ، درفش کاویان را واژگون دیدم...!!! لشگر ایران و ایران را به دست توران زبون دیدم خاک ایران را ز خون پاک ایران لعلگون دیدم دشت را دریای خون دیدم باز رستم را در آن دریای خون، در آزمون دیدم ... شاعر:علیرضا شجاع پور #فردوسی #PersianGulf

نبرد رستم و سهراب گفته ها و نام گفته های تحلیلی زیادی دارد.👍❤️🐔🦆

بی سوادی وگزافه گویی بددردیه.
Related Videos
Sensitive content
زن زیبا بود در این زمونه بلا🫠
𝕊𝕒𝕞/سام
76,728 views • 1 year ago
Sensitive content
📎 برای بغل در پابلیک اجازه گرفت اما برای دست به زن داشتن و دزدیش از لیلی اجازه نگرفت 🤧 بختت بسوزه زن، من با این کلیپ فکر میکردم چقدر عاشق و معشوقین 😬🚶♀️ #لیلی_بازرگان Leili Bazargan
🌬ᵒᶜᵉᵃⁿ 🫧ᵍⁱʳˡ
194,579 views • 4 months ago
