Loading video...

Video Failed to Load

Go Home

آره داداش؛ لیلی زن بود! 🤝🚶🏻

22,048 views • 1 year ago •via X (Twitter)

11 Comments

Arman's profile picture
Arman1 year ago

یعنی این ضیا درس های دبیرستانش را هم درست نخونده! بعد با چه ژستی مطمئن حرف میزنه

RedDeer.Games's profile picture
RedDeer.Games1 year ago

You can check out My Cozy Room over here 👉 ✨

🦕☄️'s profile picture
🦕☄️1 year ago

بیایید شاهنامه رو بخونیم و مثل ضیا زر نزنیم.

Mehdi Falaj's profile picture
Mehdi Falaj1 year ago

هیچوقت در شاهنامه گفته نمیشه چرااااااا؟!🤣🤣🤣🤣 مادرجنده تو حتی ادبیات دوران اکابرت رو هم درست نخوندی حرومزاده، من ریدم تو اون سیستمی که توی بی محتوای بی سواد میشی برنامه سازش

Mehdi Falaj's profile picture
Mehdi Falaj1 year ago

این مادرجنده تفسیراشم مثل خودش تخمیه، گوز چه ربطی به شقیقه داره؟! رستم بدون اینکه بدونه سهراب پسرشه در یک نبرد تن به تن که طبیعتا باید از خودش دفاع میکرده سهراب رو میکشه. جاکش فاز پیر دانا هم به خودش میگیره خنده داره با چشمای عنی گشاد کردش

best movies J's profile picture
best movies J1 year ago

والا ما بچه بودیم هم میدونستیم داستان از چه قراره این مثلا تحصیل کرده و مجری چطور نمیدونه

اکالیپتوس's profile picture
اکالیپتوس1 year ago

این مردک ضیا کوصخله

meysam's profile picture
meysam1 year ago

برو بابا پسر کشی در ایران زمین در کل تاریخ بوده رستم هم نه اولیش بوده نه آخریش شاه عباس که دوتا از پسر هاشو کشت و نادرشاه هم چشم پسرشو درآورد و بسیار بسیاران دیگر و حسادت به پسر خود در وجود ایرانیان خانه کرده است

Sepid's profile picture
Sepid1 year ago

رستم اما گفت : می دانستم از آغاز ...  آشکارا لرزه افتادم به جان وتن  دست هایش بوی جان میداد  بوی جان من  خویشتن یاری رسانیدم به آن فرزند   تا چو دستش بر کمرگاهم رسید ، از جا چو کاهم کند ...  از فراز دست او چون سرنگون برخاک غلطیدم  وای بر رستم ...!!!  وای بر رستم ، درفش کاویان را واژگون دیدم...!!!  لشگر ایران و ایران را به دست توران زبون دیدم خاک ایران را ز خون پاک ایران لعلگون دیدم  دشت را دریای خون دیدم  باز رستم را در آن دریای خون، در آزمون دیدم ... شاعر:علیرضا شجاع پور #فردوسی #PersianGulf

بام های آسمان's profile picture
بام های آسمان1 year ago

نبرد رستم و سهراب گفته ها و نام گفته های تحلیلی زیادی دارد.👍❤️🐔🦆

kimich21's profile picture
kimich211 year ago

بی سوادی وگزافه گویی بددردیه.

Related Videos

زن زیبا بود در این زمونه بلا🫠
0:46

Sensitive content

زن زیبا بود در این زمونه بلا🫠

𝕊𝕒𝕞/سام

76,728 views • 1 year ago