Loading video...
Video Failed to Load
آهنگ خوب گوش بدین گاهی
10 Comments

من خیلی خیلی کوچیک بودم ، وقتی مامانم برام لالایی میخوند گریه م میگرفت واسه همین ، مامان برام همیشه همینو میخوندن تو مسیر مهد کودک تو مسیر مدرسه فکر کنم اولین آهنگی بود که حفظ بودم

یکی از بهترینای فولکلر فارسیه

من دوتا لالایی فارسی میخونم برای بچه ها یکی اشی مشی (چون توی خونه ما از بچگی پخش میشد با صدای پری زنگنه) یکی دیگه جم جمک برگ خزون تنها لالایی های فارسی که دوقلوها میشنون هر شب

به به عجب صدایی

آخی ، هر دفعه گوش بدی انگار تازه داری میشنوی

خاطرات زنده شد

گنجشکک، آهای ، آهای گنجشککِ اشی مشی ،بیا اندکی بامنِ تنها بنشین بر لبِ حوض نترس، بیا اینجا دیگر باران نمی بارد حتی آب حوضِ بی ماهیِ ما هم نقاشیست فراشباشی همه را بُرده! است آشپزباشی، همه را پخته! است و حاکم باشی که هماره دم از سیری می زد همه را خورده است،نه! #مهسا_امینی

چه خوب

👌👌

اینها چون اعتماد بنفس ندارن برای آهنگ خوندن عریان شدن؟
Related Videos
Sensitive content
قشنگ گوش بدین.
Saeid Hosseinpour
54,243 views • 1 year ago
