Video wird geladen...
Video konnte nicht geladen werden
بنظرم مقایسه جالبی بود😉
109,045 Aufrufe • vor 1 Jahr •via X (Twitter)
11 Kommentare

farshadvor 1 Jahr
الان ما که سیگاری نیستیم تفاوت سیگارها رو هم فهمیدیم فقط مارلبرو!

Solar Heavyvor 1 Jahr
take the journey

آقا سید حبیب ( حساب جدید )vor 1 Jahr
کاش داریوشم خونده بود با تیر قرمز پنج ستاره میرفتیم تو حس ( من عاشق تیر قرمز پنج ستارهام )

🇦🇷مسیح گرکانی هستم🇦🇷vor 1 Jahr
بهمن سوییسی هم جوابه

وحیدمvor 1 Jahr
هنوزم اونی که ابی خونده بهترینه

مَژّّّّید لیمیتِد سریز vr.0.0.1vor 1 Jahr
این اهنگ رو ساختن فقط برای هایده بقیه هرکاری کنن نمیتونن

🇦🇷مسیح گرکانی هستم🇦🇷vor 1 Jahr
👌👌

Majid Abbasivor 1 Jahr
لیلا مثل خروس میخونه 😁

🇦🇷مسیح گرکانی هستم🇦🇷vor 1 Jahr
😁😁😁

سر گی کیروفvor 1 Jahr
جای مالبرو باید بهمن میذاشت هم اصالت داره هم خفنه

سد علی خیرهvor 1 Jahr
هر چی هایده خفنه ، ممارلبرو اصلا سیگار دلچسبی نیست برای من .
