Video wird geladen...

Video konnte nicht geladen werden

Zur Startseite

بنظرم مقایسه جالبی بود😉

109,045 Aufrufe • vor 1 Jahr •via X (Twitter)

11 Kommentare

Profilbild von farshad
farshadvor 1 Jahr

الان ما که سیگاری نیستیم تفاوت سیگارها رو هم فهمیدیم فقط مارلبرو!

Profilbild von Solar Heavy
Solar Heavyvor 1 Jahr

take the journey

Profilbild von آقا سید حبیب ( حساب جدید )
آقا سید حبیب ( حساب جدید )vor 1 Jahr

کاش داریوشم خونده بود با تیر قرمز پنج ستاره میرفتیم تو حس ( من عاشق تیر قرمز پنج ستاره‌ام )

Profilbild von 🇦🇷مسیح گرکانی هستم🇦🇷
🇦🇷مسیح گرکانی هستم🇦🇷vor 1 Jahr

بهمن سوییسی هم جوابه

Profilbild von وحیدم
وحیدمvor 1 Jahr

هنوزم اونی که ابی خونده بهترینه

Profilbild von مَژّّّّید لیمیتِد سریز vr.0.0.1
مَژّّّّید لیمیتِد سریز vr.0.0.1vor 1 Jahr

این اهنگ رو ساختن فقط برای هایده بقیه هرکاری کنن نمیتونن

Profilbild von 🇦🇷مسیح گرکانی هستم🇦🇷
🇦🇷مسیح گرکانی هستم🇦🇷vor 1 Jahr

👌👌

Profilbild von Majid Abbasi
Majid Abbasivor 1 Jahr

لیلا مثل خروس می‌خونه 😁

Profilbild von 🇦🇷مسیح گرکانی هستم🇦🇷
🇦🇷مسیح گرکانی هستم🇦🇷vor 1 Jahr

😁😁😁

Profilbild von سر گی کیروف
سر گی کیروفvor 1 Jahr

جای مالبرو باید بهمن میذاشت هم اصالت داره هم خفنه

Profilbild von سد علی خیره
سد علی خیرهvor 1 Jahr

هر چی هایده خفنه ، ممارلبرو اصلا سیگار دلچسبی نیست برای من .

Ähnliche Videos