Loading video...
Video Failed to Load
جدی میفرمایید!؟
50,799 views • 2 years ago •via X (Twitter)
11 Comments

تا روزی که شاه زنده بود صدام خایه نداشت همچون حملهای بکنه. تاریخ شروع جنگ رو که نگاه میکنی، انگار منتظر موند تا اعلیحضرت فوت کنن، بعد که خیالش راحت شد مملکت کامل افتاده دست خمینی، اونوقت حمله کرد.

صدام از شاه میترسید اما در کل بچه پر رو و بی ادب بود. دلیل کرنشش به شاهنشاه هم اجبار بود. در صورتش قیافه بچه محل های زورگو و بی منطق دیده میشه.

اين مات حقشونه هر بلايى سرشون بياد خاک تو سرشون که همچین دست گلیو از دست دادن

got a min for a new song?

شاها ❤

میدونی که این اسم جعلیه؟ این اکانت موساده بیشتر وقتها با اطلاعات دروغ تا بتونند با مردم داخل ایران تماس و اطلاعات بگیرند، احساساتیشون کنند و ذهنشونو مسموم کنند. ۵۰ مأمور با اسامی ونوس، شایا، کایا، ویدا، آریو، شیر و خورشید، آریکس، کوروش بزرگ، بئاتریس، شارلین و... همه در تل آویوند

زمان ما خودم از رادیو می شنیدم که شاه در خلیج فارس مانور نظامی برقرار میکرد.شوروی در آماده باش کامل فرو میرفت.این یعنی قدرت نظامی

اخه عوضی ما ۸ سال جنگیدیم و خاک ندادیم. بعد میگی تحقیر. تحقیر برای شاه هست که بحرین با یه بوس داد و رفت.

من واسه این شاهنشاهی و وطنم جان برکف بودم

توی دیدارهای دیپلماتیک دو کشور مقامی که پایینتر باشه باید به دیدن مقام بالاتر بره و جایگاه نشستنش هم پایینتره اونموقع صدام نخست وزیر عراق بود و دومین مقام کشورش(حسن البکر رئیس جمهور بود) وباید طبق عرف باید خودش می رفت پیش شاه ایران که مقام اول کشورش بوده!

خوب اینا رو به رزمنده ها نشون نمیدادن. مردم ما رو گول میزدن
Related Videos
Sensitive content
جدی جدی #صادق_بوقی جهانی شد
Serpico
235,816 views • 2 years ago
Sensitive content
به نظر میرسه جدی جدی کسش خل شده😐
Sashti
11,572 views • 1 year ago
Sensitive content
عوارض کوکائین جدی بگیرید !
پل خواجو 🇮🇷
139,359 views • 26 days ago
