Video yükleniyor...
Video Yüklenemedi
دلفین چرا بچه دار نشدی؟
10 Yorum

Chehelsalegi14001 yıl önce
حالا اصلا ادم خودخواه هم باشه به کسی ربطی نداره

Premium1 yıl önce
Which one suits you best?

magnoliya1 yıl önce
منی که دوروزه بچم کشف کرده بادکنک بماله سرم، بادکنکش رو دیوار میمونه🤯 خودمم به واسطه دمپایی پلاستیکی که میپوشم، یکماه بود برق داشتم، الان با مالش بادکنک موهام دیدنیه🥸

Shadow1 yıl önce
حتی حیوون خونگی🙈

طاهره کارداشیان1 yıl önce
😂خیلی باحال گفت

دلفین 🐬1 yıl önce
حالا من همه اینا رو بگم گروهی ریپورتم میکنین :))))))

آزادی خواه1 yıl önce
برای خندیدن خوب بود ولی محتواش کاملا غلطه البته انتخاب بچه دار شدن یا نشدن کاملا شخصیه و به خود زوج مربوطه نه کس دیگه ای

سحرم1 yıl önce
منم همین

زینب1 yıl önce
چقدر حق بود

BacheJoon1 yıl önce
🤣🤣🤣🤣
Benzer Videolar
0:47
Sensitive content
وسط این گیر و دار، این ساسی مانکن چرا یهو کسخل شد آخه؟
Sashti
465,942 görüntüleme • 1 yıl önce
