Sensitive content

This media may contain sensitive content.

Video yükleniyor...

Video Yüklenemedi

Ana Sayfaya Dön

پٹرول گیس مہنگای کو رونے والو یہ سنو ۔۔۔ کھلم کھلا میڈیا پر کہا جارہا ہے کہ پاکستان میں Adult چینل کھولے جائیں ۔ تاکہ عوام بغیر وی پی این لگاے ڈائریکٹ وہ content دیکھے اور اس پر چلنے والے اشتہار کی امدنی حکومت اپنا خزانہ بھرے ۔۔۔ یاد...

29,565 görüntüleme • 4 ay önce •via X (Twitter)

0 Yorum

Yorum bulunmuyor

Orijinal gönderinin yorumları burada görünecek

Benzer Videolar

شہزاد اکبر صاحب کا بڑا انکشاف ۔۔ یو اے ای نے پاکستان کے ویزہ پر پابندی کیوں لگای گی ؟ روزانہ ہزاروں لوگ کو ڈاکومنٹس ہونے کے باوجود اف لوڈ کیوں کیا جاتا ہے ؟ بقول شہزاد اکبر صاحب کے اس وقت ملک کے حالات دیکھ کر ہر شخص اپنی جمع پونجی لیکر باہر کے ملک میں جارہا ہے ۔۔ اس کیپٹل فلو کو روکنے کیلے یہ سب کیا جارہا ہے جسکی وجہ سے حکومت نے یو اے ای کا کہا ہے پاکستان کے ویزہ پر پابندی لگا دے ۔۔ باقی دوسرے ممالک کے جانے والوں کو ڈائریکٹ اف لوڈ کیا جارہا ہے ۔۔ اگر تو یہ خبر سچ ہے تو حکومت کی اس پالیسی پر سواے ماتم کے کچھ نہی کیا جا سکتا ۔۔ ہر ملک کی خواہش ہوتی ہے اس کے اورسیز ملک کے زرمبادلہ میں اپنا حصہ ڈالیں اورواحد یہ ملک پاکستان ہے جو اپنے ہی لوگوں کو دوسرے ممالک میں جانے سے روک رہا ہے ۔۔ یہ کیا کرنا چاہ رہے ہیں ملک کے ساتھ قرضہ کوی دیتا نہی باقی رہی سہی کسر حکومت نے انڈسٹری ختم کر دی ۔۔ پتہ نہی کیا بنے گا اس ملک ۔۔ کا سمجھ سے باہر ہم نے دنیا کا مانگ ترین وزیرخزانہ امپورٹ کیا ۔۔۔ اگر اثاثے بیجچ کر اس طرح اورسیز کو روک کر ۔۔ امپورٹ پر پابندی لگا کر دی ۔۔ ٹکیس اور مہنگای میں اضافہ کر کے ملک کو گھسیٹنا ہے تو پھرکسی بھی ڈھابے کے مالک کو پکڑ کر وزارت دے دیں وہ بھی شاید کچھ بہتر کر دے ۔

Saleem Speaks

14,839 görüntüleme • 9 ay önce

میں اپنے کارکنان کا شکریہ ادا کرتا ہوں کہ وہ مختصر نوٹس پر بڑی تعداد میں شریک ہوئے۔آج کا دن ہمارے لیے باعثِ فخر ہے کہ اللہ تعالیٰ نے پاکستان کو سرخرو کیا۔بھارت یہ سمجھ رہا تھا کہ پاکستان اندرونی طور پر تقسیم کا شکار ہے۔ملک کی سب سے بڑی سیاسی جماعت کا قائد اس وقت جیل میں ہے۔بھارت نے سوچا کہ وہ اس صورتِ حال سے فائدہ اٹھا کر پاکستان پر جارحیت کرے گا اور ہمیں گھٹنے ٹیکنے پر مجبور کر دے گا۔عمران خان نے ہمیشہ کہا کہ پاکستان بھی میرا ہے اور فوج بھی میری ہے۔جب بھی پاکستان کو کسی مشکل کا سامنا ہوا، پی ٹی آئی کے کارکن ہمیشہ فرنٹ لائن پر کھڑے رہے۔ہم پر جو بھی ظلم ہوا، ہم اس کے خلاف اپنے ملک میں آئینی جدوجہد جاری رکھیں گے۔پی ٹی آئی اس وقت ملک کی سب سے بڑی جماعت ہے اور عمران خان اس کے قائد ہیں۔عوام نے ہمیں الیکشن میں کامیاب کرایا ہے، اب یہ ہماری ذمہ داری ہے کہ ہم ملک کا دفاع کریں۔ہم اپنی ایئر فورس کو خراجِ تحسین پیش کرتے ہیں۔ہم ملک کے دفاع کے لیے متحد ہیں، لیکن اگر آپ واقعی قومی یکجہتی چاہتے ہیں تو عمران خان کو رہا کریں۔عمران خان کو جیل میں رکھنا قومی یکجہتی کی کوششوں کو سبوتاژ کرنا ہے۔عمران خان ، پی ٹی آئی قیادت اور کارکنان کو فوری رہا کیا جائے۔

Asad Qaiser

14,200 görüntüleme • 1 yıl önce

یہ فضا علی کے پروگرام میں بیٹھی یہ عورت کوی سیلبرٹی نہی ہے بلکہ یو اے ای میں رہنے والے جتنے بھی لوگ ہیں وہ سب اس کو جسم فروش عورت کے طور پر جانتے ہیں ۔۔ یو اے ای میں پہلے یہ جسم فروشی کرتی رہی اب سپلای کا بھی دھندہ ہے مگر بدقسمتی سے اب یہ ٹک ٹاکر ہے ۔ فضا علی کا ایسی لوگوں کو نیشنل ٹی وی پر بیٹھا کر نہ صرف انکوپرموٹ کرنا بلکہ انکے جسم فروشی کے دھندے کو پرموٹ کرنے کے مترادف ہے ۔۔ کنول نور کہ رہی ہے وہ چودہ سال سے لڑکوں سے دوستی پھر انکے پیسے پر عیاشی کرتی رہی ہے اور اج تک یہ سب جاری ہے ۔۔ ابھی بھی اسکا نام گوگل پر سرچ کریں تو گلف کی کسی نہ کسی ویب سائیٹ پر اس کی ایڈ چل رہی ہو گی میں بار بار کہتا ہوں اس ملک میں یہ پروگرام پمیرا کی اجازت سے نشر ہو رہے ہیں ۔۔ مطلب اپ جتنا گھٹیا لوگ جتنا فحش content ان ائر کر دو پیمر سویا رہے گا ۔۔ اگر عمران خان کا نام لے لیا میڈیا پر تو پمیرا جاگ جاے گا ۔۔ کسی ملک کو تباہ کرنا ہو تو اسے فحاشی پر لگا دو ۔۔۔ کیونکہ فحشی عریانی اپکی غیریت ختم کر دیتی ہے حق اور باطل میں تمیز کرنے کا فرق مٹ جاتا ہے ۔۔ خدارا ان اپشٹینوں کے شاگردوں کے خلاف اواز اٹھائیں انکے پروگرامز کا سوشل بائیکاٹ کریں ۔ ان کو یہ احساس تو دلا سکتے ہیں جو یہ کر رہے ہیں وہ غلط ہے۔
0:45

Sensitive content

یہ فضا علی کے پروگرام میں بیٹھی یہ عورت کوی سیلبرٹی نہی ہے بلکہ یو اے ای میں رہنے والے جتنے بھی لوگ ہیں وہ سب اس کو جسم فروش عورت کے طور پر جانتے ہیں ۔۔ یو اے ای میں پہلے یہ جسم فروشی کرتی رہی اب سپلای کا بھی دھندہ ہے مگر بدقسمتی سے اب یہ ٹک ٹاکر ہے ۔ فضا علی کا ایسی لوگوں کو نیشنل ٹی وی پر بیٹھا کر نہ صرف انکوپرموٹ کرنا بلکہ انکے جسم فروشی کے دھندے کو پرموٹ کرنے کے مترادف ہے ۔۔ کنول نور کہ رہی ہے وہ چودہ سال سے لڑکوں سے دوستی پھر انکے پیسے پر عیاشی کرتی رہی ہے اور اج تک یہ سب جاری ہے ۔۔ ابھی بھی اسکا نام گوگل پر سرچ کریں تو گلف کی کسی نہ کسی ویب سائیٹ پر اس کی ایڈ چل رہی ہو گی میں بار بار کہتا ہوں اس ملک میں یہ پروگرام پمیرا کی اجازت سے نشر ہو رہے ہیں ۔۔ مطلب اپ جتنا گھٹیا لوگ جتنا فحش content ان ائر کر دو پیمر سویا رہے گا ۔۔ اگر عمران خان کا نام لے لیا میڈیا پر تو پمیرا جاگ جاے گا ۔۔ کسی ملک کو تباہ کرنا ہو تو اسے فحاشی پر لگا دو ۔۔۔ کیونکہ فحشی عریانی اپکی غیریت ختم کر دیتی ہے حق اور باطل میں تمیز کرنے کا فرق مٹ جاتا ہے ۔۔ خدارا ان اپشٹینوں کے شاگردوں کے خلاف اواز اٹھائیں انکے پروگرامز کا سوشل بائیکاٹ کریں ۔ ان کو یہ احساس تو دلا سکتے ہیں جو یہ کر رہے ہیں وہ غلط ہے۔

Saleem Speaks

209,111 görüntüleme • 5 ay önce

یہ کسی اور ملک کی ویڈیو نہی ہے ۔۔ یہ ویڈیو پاکستان کی ہے جس میں چھوٹی بچی جسکی عمر پندرہ سولہ سال ہے ۔۔ اس سے بھرے مجمعہ میں ڈانس کرایا جاتا ہے ۔۔ اس کے بعد اک شخص اس پر پیسے پھینک رہا ہے ۔۔ بچی پر نوٹ نچھاور کر رہا ہے مگر وہ خوش ہونے کی بجاے پریشان ہو رہی ہے ۔ مجمعہ میں کوی اک غیریت والا بھی نہی اٹھا جس نے احتجاج کیا ہو ۔۔ اس چٹی دلال کے سامنے ڈٹ جاتا یہ کیا گند پھیلا رکھا ہے ۔۔۔ بچیوں سے دھندا کرواتے ہوے شرم نہی اتی ۔۔ اور پھر ہم شکوہ کرتے ہیں کہ ہمارے حالات کیوں نہی بدل رہے ۔۔ سب سے شرمناک ملک سوئیڈن ہے جس میں اگر اپ کی عمر اٹھارہ سال ہے تو اپ گلی کے کتوں کی طرح کہیں بھی گلی پر روڈ پر بے شرمی بے حیای کر سکتے ہیں ۔۔ مگر اس ملک میں بھی اجازت نہی ہے کہ ٹین ایج بچی سے غلط کام کیا جاے یا وہ خود کچھ غلط کر سکے حتکہ اسے پب ڈسکو میں جانے کی اجازت نہی ہے ۔۔ مگر ملک پاکستان میں یہ سب اب پبلک جگہ پر شادی کی تقریبات میں عام ہوتا جارہا ہے ۔۔ یو کے میں اجکل گرومنگ گروپ کا سکینڈل مشہور ہے جو ٹین ایجر بچیوں سے بدفعلی کرتے تھے ۔۔ ریاست نے نہ صرف سزا دی بلکہ ان کی شہریت ختم کر دی ۔۔ اور اس سکینڈل میں بھی بدقسمتی سے ہمارے پاکستانی شامل ہیں ۔۔ جنکے پاس برطانوی شہریت تھی ۔۔
0:24

Sensitive content

یہ کسی اور ملک کی ویڈیو نہی ہے ۔۔ یہ ویڈیو پاکستان کی ہے جس میں چھوٹی بچی جسکی عمر پندرہ سولہ سال ہے ۔۔ اس سے بھرے مجمعہ میں ڈانس کرایا جاتا ہے ۔۔ اس کے بعد اک شخص اس پر پیسے پھینک رہا ہے ۔۔ بچی پر نوٹ نچھاور کر رہا ہے مگر وہ خوش ہونے کی بجاے پریشان ہو رہی ہے ۔ مجمعہ میں کوی اک غیریت والا بھی نہی اٹھا جس نے احتجاج کیا ہو ۔۔ اس چٹی دلال کے سامنے ڈٹ جاتا یہ کیا گند پھیلا رکھا ہے ۔۔۔ بچیوں سے دھندا کرواتے ہوے شرم نہی اتی ۔۔ اور پھر ہم شکوہ کرتے ہیں کہ ہمارے حالات کیوں نہی بدل رہے ۔۔ سب سے شرمناک ملک سوئیڈن ہے جس میں اگر اپ کی عمر اٹھارہ سال ہے تو اپ گلی کے کتوں کی طرح کہیں بھی گلی پر روڈ پر بے شرمی بے حیای کر سکتے ہیں ۔۔ مگر اس ملک میں بھی اجازت نہی ہے کہ ٹین ایج بچی سے غلط کام کیا جاے یا وہ خود کچھ غلط کر سکے حتکہ اسے پب ڈسکو میں جانے کی اجازت نہی ہے ۔۔ مگر ملک پاکستان میں یہ سب اب پبلک جگہ پر شادی کی تقریبات میں عام ہوتا جارہا ہے ۔۔ یو کے میں اجکل گرومنگ گروپ کا سکینڈل مشہور ہے جو ٹین ایجر بچیوں سے بدفعلی کرتے تھے ۔۔ ریاست نے نہ صرف سزا دی بلکہ ان کی شہریت ختم کر دی ۔۔ اور اس سکینڈل میں بھی بدقسمتی سے ہمارے پاکستانی شامل ہیں ۔۔ جنکے پاس برطانوی شہریت تھی ۔۔

Saleem Speaks

113,609 görüntüleme • 8 ay önce

یہ صاحب اس وی لاگ میں جس معدے کے ڈاکٹر کا ذکر کر رہے ہیں وہ میں ہوں جس نے ان پر پی ٹی وی پر کینسر کے بارے میں اس جھوٹ کو کہ "کرایو تھراپی کیموھراپی کا متبادل ہے " غلط ثابت کیا تھا کیوں کہ یہ کینسر کے علاج کے بنیادی اصول کے ہی منافی ہے کیوں کہ کیوتھراپی اس وقت لگتی ہے جب لیمف نوڈ (lymph node) تک کینسر پھیل چکا ہے یعنی سٹیج تھری - اور اس وقت کوئی کرایو تھراپی کوئی کوبلیشن مشین اس کا علاج نہی کرسکتی - میری اس بات پر یہ مجھے بلاک کر کے بھاگ گیے اور آج اس وی لاگ میں کہ رہے ہیں کہ معدے کا ڈاکٹر کینسر پر کیسے بات کرسکتا ہے - ان کی یہ جہالت چیک کریں کہ معدے کا ڈاکٹر کینسر کے بنیادی اصولوں جو سب ڈاکٹروں کو پتا ہوتے ہیں ' ان پر بات نہیں کرسکتا لیکن ایک نام نہاد صحافی جس کا میڈیسن سے دور دور تک لینا دینا نہی وہ یہ بات پورے اعتماد سے کرسکتا ہے - اس بارے میں میں صحافی شفا یوسفزئی Shiffa Z. Yousafzai کے ساتھ ایک تفصیلی پروگرام بھی کر چکا ہوں جس میں میرے ساتھ ڈاکٹر فیضان ملک جو ایک انکالوجسٹ ہیں وہ بھی موجود تھے اور اس بات کو ہم نے تفصیل سے غلط ثابت کیا تھا کہ کرایو تھراپی یا کوبلیشن مشین کسی طرح بھی کیموتھراپی کا متبادل نہیں ہے - اسی جہالت کی وجہ سے اس وقت بھی پی ٹی وی نے ان کو شو کاز نٹس اشو کیا تھا کہ آپ نے کینسر سے متعلق غلط بات کی ہے اور یہ بات آج بھی اپنی جگہ قائم ہے - اس شخص کا عمران خان اور شوکت خانم کینسر ہسپتال سے بغض اس قدر زیادہ ہے کہ یہ اس کی آگ میں کینسر کے مریضوں کو بھی جھونک سکتا ہے -

Dr Waqas Nawaz

45,473 görüntüleme • 11 ay önce

بلوچستان اور خیبر میں ہم کو بہت بھاری نقصان اٹھانا پڑ رہا ہے ۔۔ اس کی سب سے بڑی وجہ یہ ہے کہ ریاست اور حکومت ایک پالیسی کے تحت ایک دفاعی جنگ اپنی سرحدوں کے اندر لڑنے کی کوشش کر رہے ہیں ‌۔۔۔ جبکہ پوری دنیا سے دہشت گردوں کی قیادت اور سپلائی لائن محفوظ ہے ‌۔‌ ہم زمین پر ان کے چند کتے مار بھی دیتے ہیں تو اس تحریک کو کوئی فرق نہیں پڑتا کیونکہ اس کے پاس مزید ہزاروں کی تعداد میں دہشت گرد موجود ہیں اور ان کی سپلائی لائن افغانستان بھارت متحدہ عرب امارات، ایران اور اسرائیل کے ذریعے کھلی ہوئی ہے۔۔۔ ان کی قیادت یورپ میں محفوظ ہے۔ ہم کو اپنی سرحدوں سے باہر نکل کر دشمن پر ضرب لگانی ہوگی۔۔ ہم افغانستان میں جا کر چھوٹی موٹی بمباری کر دیتے ہیں مگر کام مکمل نہیں کرتے۔ لندن میں اور یورپ میں ان دہشت گردوں کی پوری قیادت کھل کر اس جنگ کی قیادت کر رہی ہے۔۔۔ ہم ان کو واپس کیوں نہیں لا سکے؟ کوئی سرکاری طور پر مطالبہ بھی نہیں کیا گیا برطانیہ سے اور سوٹزرلینڈ سے کہ اس قیادت کو ہمارے حوالے کیا جائے ‌۔۔ ہم نے بھارت کے اندر ابھی تک کیوں نہیں جواب دیا؟ خالصتان کی تحریک اور کشمیر کی تحریک ازادی کو کیوں نہیں بھڑکایا؟ افغان طالبان کی قیادت کو ابھی تک قتل کیوں نہیں کیا؟ افغان طالبان کے مخالف دھڑوں کی کھل کر حمایت کیوں نہیں کی؟ ان کو بلائیں اسلام اباد میں ان سے کہیں اپنا دفتر کھولو ہم کھل کر تمہاری مدد کریں گے۔۔ طالبان کو تو ویسے بھی دنیا میں کوئی پسند نہیں کرتا۔۔‌ ہم کلبوشن یادیو کو ابھی تک پنجرے میں بند کر کر چھپا کر کیوں رکھے ہوئے ہیں؟ دشمن کا اتنا بڑا مہرہ ہماری قید میں ہے اس کو ہم پوری دنیا کے سامنے تماشہ کیوں نہیں بناتے کہ بھارت پاکستان میں دہشت گردی کروا رہا ہے؟ نہ ہم ابلاغی جنگ ٹھیک سے لڑ رہے ہیں۔۔ نہ ہم عسکری جنگ ٹھیک سے لڑ رہے ہیں۔۔ نہ ہم سیاسی جنگ ٹھیک سے لڑ رہے ہیں ‌۔۔ نہ کوئی ہمارا مرکزی لیڈر ہے جو سامنے ا کر ان دہشت گردوں کو جواب دے اور قومی بیانیہ بنائے۔۔۔ جبکہ فضلو جیسے حرام خور مسلسل ریاست اور فوج پر حملے کر رہے ہیں۔۔۔ اس جنگ میں اگر ہمارا نقصان ہو رہا ہے تو اپنی نااہلی کوتاہی غفلت اور خیانت کی وجہ سے۔۔۔ اس لیے نہیں کہ دشمن بہت ہوشیار ہے۔۔ اس لیے کہ اپنی صفوں میں غداری اور خیانت ہے۔ کوئی سیاستدان ذمہ داری لینا نہیں چاہتا مگر ملک پر حکمرانی کرنا چاہتا ہے۔۔ کیا زرداری نواز شریف یا کسی اور بڑے سیاستدان نے بی ایل اے اور جہنم کے کتوں کے خلاف سٹینڈ لیا؟ صرف ریاست اور فوج کو گالی دیں گے کہ پالیسی ٹھیک نہیں ہے۔۔ اس سے ان کا مطلب ہوتا ہے کہ ان جہنم کے کتوں اور دہشت گردوں کو معاف کر دیں اور ان کے خلاف اپریشن بن کر دیں۔ موجودہ پالیسی مکمل طور پر ناکام ہے۔ ہمیں جارحانہ انداز میں اگے بڑھ کر ہما جہتی پالسی بنانی ہوگی جیسا ہم بتا رہے ہیں ‌۔ بہت زیادہ عرصہ ہو گیا ہم کو ایک ہی غلطی دہراتے ہوئے اور یہ توقع کرتے ہوئے کہ نتیجہ اپ کی دفعہ مختلف نکلے گا۔۔۔ اسی کو پاگل پن کہتے ہیں۔ صرف اس سال کے چھ مہینوں میں سینکڑوں کی تعداد میں ہمارے افسر اور جوان شہید ہو چکے ہیں۔۔ اب چپ رہنے کا وقت نہیں ہے۔۔ مصلحت کا وقت نہیں ہے۔۔ زمین پر کتوں کے خلاف فوجی اپریشن کرنے سے یہ دہشت گردی ختم نہیں ہوگی۔۔۔ اپ کو بہت اوپر سے شروع کرنا پڑے گا۔۔۔ ان کے سیاسی سہولت کار ان کے میڈیا میں سہولت کار ان کے مولویوں میں سہولت کار ان کے عالمی دہشت گرد ریاستوں میں سہولت کار۔۔۔ ان سب کو تو ہم نے ہاتھ ہی نہیں ڈالا اب تک۔۔۔ صرف روز اپنے بیٹوں کی لاشیں اٹھاتے ہیں۔۔۔ اور لگتا ہے جیسے سب اس پر راضی ہیں۔۔ کیا فرق پڑتا ہے کہ ہزاروں شہید ہو گئے ہزاروں بچے یتیم ہو گئے ہزاروں عورتیں بیوہ ہو گئیں۔۔۔ جمہوریت تو چل رہی ہے۔ سیاست دانوں کے پیٹ تو بھر رہے ہیں۔۔۔ فضلو کو بھونکنے کی اجازت ہے۔۔اس کا مطلب ہے سب اچھا ہے۔ ☹️

اللہ کے بندے۔۔۔

15,381 görüntüleme • 1 ay önce