Загрузка видео...
Не удалось загрузить видео
کل اپنی جوان بچی کو دفن کرنے کے بعد آج النور ہسپتال انچولی ڈاکٹر شازیہ کنول (M.B.B.S, M.C.P.S) گائناکالوجسٹ سے ملنے گئے تو اسٹاف نے بتایا کہ اُن کی لاپرواہی کی وجہ سے انہیں نکال دیا ہے۔ جب کہا کہ یہ بات لکھ کر دیں تو انکار کر دیا۔... show more
136,962 просмотров • 2 лет назад •via X (Twitter)
Комментарии: 10

آپ کو چاہیے ڈاکٹر سمیت پورے سٹاف کی ہڈیاں توڑ دیں کتے کی موت مارنا چاہیے ایسے حرام زادوں کو جو اپنے پیسوں کے لیے پہلے آپریشن کرتے ہیں پھر بغیرتی شروع کر دیتے ہیں😡😡😡

Case kren is hospital k khilaf

پاکستان میں ڈلیوری کے لیے عورتوں کو ذبح کر دیا جاتا ہے سب پیسے بنانے کے چکر میں ہیں کسی بھی ہاسپٹل میں نارمل ڈلیوری نہیں ہوتی ڈاکٹرز اتنا انتظار نہیں کرتے اور پاکستان میں کوئی قانون ہی نہیں ہے

پورے پاکستان کے hospitals کا یہی حال ہے۔ ہر ممکن کوشش کی جاتی ہے کہ نارمل ڈلیوری کو آپریشن میں تبدیل کیا جائے چاہے حاملہ کی جان ہی کیوں نا چلی جائے۔ یہ وہی قوم ہے جو dollars کے لیے اپنی ماں بھی بیچ دیتی ہے۔

This is criminal negligence! Must be held to account!

دردِ زہ کی تکلیف سہہ کے مرنے والی “شہید” ہوتی ہے اللٰہ ماں باپ کو صبر عطا کرے اور ان کا صبر ان سب پہ پڑے جو شامل ہیں اس بچی مارنے والے ہیں آمین

Ameen 🤲

بہت افسوس ہوا قیمتی جان جانے کا۔ اگر تشخیص HELLP Syndrome ہے تو یہ ایک خطرناک condition تھی۔ یہ ایک rare syndrome ہے اور وجہ negligence نہیں بلکہ جسم کے اندر سے unexpected تبدیلیاں ہیں۔ آپ اچھے physician اور gynecologist سے مشورہ کریں۔ کیس بھی کر سکتے ہیں آپ کا right ہے

I am not sure about the situation but if it was HELLP syndrome then it’s truly life threatening condition & it develops mostly in late trimester. We see ICU admissions due to that. A human loss is loss of everything for deceased person & whole loss for family. My condolences

This was a case of 𝐏𝐮𝐥𝐦𝐨𝐧𝐚𝐫𝐲 𝐞𝐦𝐛𝐨𝐥𝐢𝐬𝐦 which happened on 1st post op day. After the patient started normal diet and was mobilised. Ends in Coagulation defects. The mortality rate is 80%. No one can save the patient. The problem is attendants do not understand. Everyone thinks it’s doctors negligence it’s fatal and results in multi-organ failure. It had nothing to do with her surgery.
