
Ehsan Taghadosi
@demokracy • 13,604 subscribers
PhD candidate in International Relations | Middle East analyst focusing on Iran | Based in Tehran | Tweets on IR theory, Iranian politics & regional security
Shorts
Videos

گور پدر آمریکاییها. مهم نیست درباره مکزیک بزرگ چه نظری دارند. این کشور و بخصوص تیخوانا قطعهای از بهشت خداست. هرچیزی را که در اسلام ومسیحیت درباره مهمان نوازی خواندهایم را به بهترین نحو ممکن اجرا میکنند. این همه شرافت فقط از یک ملت بزرگ ممکنه. اینجا شهردار تیخوانا نشسته کنار مدیران تیمملی که نشد برن آمریکا و به سرود ما احترام میزاره. بعد از ایران در این جام هوادار مکزیک شدم. 🇲🇽🇲🇽🇲🇽🇲🇽🇲🇽🇲🇽🇲🇽🇲🇽🇲🇽🇲🇽🇲🇽🇲🇽🇲🇽
Ehsan Taghadosi182,099 просмотров • 11 дней назад

مکزیکیها در میزبانی فوقالعادهاند. هرچی آمریکاییها عوضی و بی خاصیتند این مکزیکیها مهربون، خونگرم و انسانند. از الطاف خدا به ما این بود که کمپ تیم ملی به مکزیک رفت. قدر این مکزیک شریف را باید بدونیم و برای گسترش رابطه تجاری، سیاسی، توریستی و … با اونها برنامه داشته باشیم.
Ehsan Taghadosi118,586 просмотров • 12 дней назад

من هوادار مکزیکم🇲🇽 و نمیدونم این مردم نجیب چطور همسایگی با آمریکا را تحمل میکنند. در بخشی از گفتوگوی مفصل با شبکه عربی المیادین به نقش دشمنی آمریکا با ایران که نماد این دشمنی در نوع رفتار با تیم ملی ایران بود اشاره کردم و از مهمان نوازی مردم مکزیک 🇲🇽 از تیم ملی ایران تمجید کردم. مکزیکیها شبیهترین اخلاق و رفتار به مردم ایران را دارند. 🇲🇽🇲🇽🇲🇽🇲🇽🇲🇽🇲🇽🇲🇽🇲🇽🇲🇽🇲🇽🇲🇽🇲🇽
Ehsan Taghadosi53,788 просмотров • 10 дней назад

تاکر کارلسون باورش نمیشه داره چی میشنوه. انگار وسط یک فیلم ترسناک افتاده. وحشت مطلق. دکتر نیک مینارد، پزشک معروف داره میگه که ارتش صهیونیستی به طور سیستماتیک بیش از ۳۰۰ غیرنظامی و کادر پزشکی را در بیمارستان شفای غزه اعدام کرده. او فاش میکنه که همکار خودش در حالی که دستبند زده شده و از ناحیه سر مورد اصابت گلوله قرار گرفته بود، پیدا شده است.
Ehsan Taghadosi69,690 просмотров • 1 месяц назад

تهِ دوستی با آمریکا اینه. اینجا در سال ۲۰۰۹ هیلاری کلینتون وزیر خارجه دولت اوباما با معتصم قذافی پسر معمر قذافی دست میده و از فرصتهای فراوان همکاری بین لیبی و آمریکا حرف میزنه. ببینید چطور همه چیز شیک و مجلسیه. حالا «فقط» ۲ سال بعد با حمله به لیبی قذافی کشته میشه. البته قبلش قذافی همه سانتریفیوژها و اورانیوم خودشو به امید رفع دشمنی آمریکا ۲ دستی تقدیم دولت اوباما کرده بود.
Ehsan Taghadosi105,670 просмотров • 2 месяцев назад

معاون وزیر خارجه نروژ در تهران چه میخواست؟ ایران و آمریکا هر ۲ از پاکستان ناراضیاند. من تصور میکنم آمریکاییها میگویند پاکستان نظرات ایران را به صورت تلطیف شده به آنها میدهد و ایران نیز میگوید چرا وقتی هنوز موافقت نهایی آمریکا به صورت دقیق درباره بندهای مدنظر ایران را نگرفته بودید، وقت ما را در اسلام آباد تلف کردید. از طرفی ایران مشکلی با تداوم میانجیگری اسلام آباد ندارد ولی پاکستانیها در کاخ سفید هم حالا حامی چندانی ندارند. سفر معاون وزیر خارجه نروژ به تهران و دیدارش با عراقچی را به واسطه تجربهای که از میانجیگری آنها در بحرانهای بزرگ وجود دارد را باید در این چارچوب دید. سفر یک مقام ارشد نروژی به تهران در بحبوحه تنشهای شدید میان ایران و آمریکا نشان میدهد که اسلو بهدنبال ایفای نقش میانجی و تسهیلکننده است. این دیدار را میتوان بخشی از دیپلماسی چندلایه نروژ برای کاهش تنشها پیش از رسیدن به یک توافق احتمالی میان ایران و آمریکا دانست.
Ehsan Taghadosi69,781 просмотров • 1 месяц назад

اینجا بی بی سی در گزارشی تحقیقی کاملاً روشن میکنه که قرار بود احزاب کرد عراق، از روز سوم جنگ آمریکا و اسرائیل با ایران وارد جنگ مسلحانه با ایران بشن. این همون چیزیه که ترامپ هنوز شاکیه و میگه از ما سلاح گرفتند و وارد عمل نشدند. همه پاسگاههای مرزی ایران با همین هدف تخریب شد. تصور شخصی من اینه قرار بر تصرف چند شهر کرد نشین و پیشروی مرحله به مرحله با آتش پشتیبانی اسرائیل و آمریکا بوده. تسلط اطلاعاتی ایران بر منطقه و ضربه سنگین اطلاعاتی به اکراد مانع انجام این طرح شد.
Ehsan Taghadosi51,321 просмотров • 1 месяц назад

جولانی قول داده به حزب الله حمله کنه. این فیلم حرکت ماشینهای نظامی به سمت لبنان برای درگیر کردن حزب الله در زمین جدیده. ایران هم برای این سناریو آماده شده. شاید تماسهای لحطه آخری از ترکیه و عربستان با جولانی اونو منصرف کنه ولی فعلاً تحت فشار شدید ترامپ و نتانیاهو برای حمله است. بعید میدونم اگر اولین تیر به سمت حزب الله شلیک بشه، چیزی از کاخ محل اقامت جولانی باقی بمونه. جولانی هفته بعد داره میره آمریکا تا دوباره با ترامپ دیدار کنه. بعد از نتانیاهو، بیشترین حضور در کاخ سفید در کمتر از یکسال مال جولانی خواهد بود.
Ehsan Taghadosi22,350 просмотров • 16 дней назад

نتانیاهو:«من از هر کمکی که آمریکا در طول این سالها به ما کرده است، قدردانی میکنم. اما ما دیگر به آن نیازی نداریم». ۱- در هر ۲ جنگ ۱۲ و ۴۰ روزه اسرائیل بدون کمک سوخت رسانهای آمریکا امکان حمله به ایران را نداشت. هنوز هم ندارد. اسرائیلیها ۶ فروند سوخت رسان تانکر) از آمریکا خریدند ولی همچنان به توان نظامی آمریکا برای حمله به ایران محتاجند. ۲- این جمله نتانیاهو که ما دیگر به کمک آمریکا نیاز نداریم یک ترفند سوخته برای حمله به ایران و لبنان است. این جمله دقیقاً یعنی حتی در صورت توافق ایران و آمریکا، اسرائیل باز هم به ایران حمله خواهد کرد. ۳- در دنیا کسی شک ندارد که اسرائیل در صورت تهدید موجودیتی، تردیدی در استفاده از سلاح هستهای نخواهد کرد. الان ایران نزدیکترین هدف اسرائیل برای استفاده از بمب اتم یا بمب هستهای اصطلاحاً تاکتیکی است. ۴- ایران سلاح بازدارنده در قبال اسرائیل ندارد. موشکهای عجیب و غریب ما که دنیا را شگفت زده کرده آنقدر بازدارنده نیست که دوباره جلوی حمله به رهبران سیاسی و نظامی را بگیرد. ۵- تا دیر نشده دست بجنبانید. ۶- نظرات را میخونم و حتی الامکان جواب میدم.
Ehsan Taghadosi20,303 просмотров • 24 дней назад
Больше нет контента для загрузки