Video yükleniyor...

Video Yüklenemedi

Ana Sayfaya Dön

driver bezza kebanyakannya (sila sambung)

499,276 görüntüleme • 1 yıl önce •via X (Twitter)

11 Yorum

漂向北方 profil fotoğrafı
漂向北方1 yıl önce

Bawak kete tin nestum, toksah la duk bawak laju.

Coffee Fool profil fotoğrafı
Coffee Fool1 yıl önce

Got fresh coffee? We do.

rab 🇲🇾🇵🇸 profil fotoğrafı
rab 🇲🇾🇵🇸1 yıl önce

Aku yg bawak bezza pun menyirap gak dgn beberapa bezza lain. Punya laju kejar apa tak tau lah last2 tinggal belakang gak sebab apa? Sebab kereta dah goyang 😭

Muchawesomewow 🍉 profil fotoğrafı
Muchawesomewow 🍉1 yıl önce

Telur kecik🥚🤏🏼

bart 🍉 profil fotoğrafı
bart 🍉1 yıl önce

🤣

Aszwan R profil fotoğrafı
Aszwan R1 yıl önce

Maaf shakap lah en, Bezza ni design dia mcm door stopper. Jongket belakang, tonggek.

KคHดQ. profil fotoğrafı
KคHดQ.1 yıl önce

Bila beli bezza sbb nk jimat minyak tapi selera a45s pulak. 💆🏻‍♂️

ABANG KIAH profil fotoğrafı
ABANG KIAH1 yıl önce

Silap perodua bagi lampu led kt bezza, naik lemak betul pengguna bezzq skrng

Azfahmi 🍉🪐🏴 profil fotoğrafı
Azfahmi 🍉🪐🏴1 yıl önce

So satisfying

sharul profil fotoğrafı
sharul1 yıl önce

kereta paling laju dalam malaysia ini lah dia , 24 jam melulu tak kena tempat

zarul profil fotoğrafı
zarul1 yıl önce

Play stupid games, win stupid prizes. Bodo Bezza owner from Perak. Otak kecik

Benzer Videolar