Video yükleniyor...
Video Yüklenemedi
driver bezza kebanyakannya (sila sambung)
499,276 görüntüleme • 1 yıl önce •via X (Twitter)
11 Yorum

漂向北方1 yıl önce
Bawak kete tin nestum, toksah la duk bawak laju.

Coffee Fool1 yıl önce
Got fresh coffee? We do.

rab 🇲🇾🇵🇸1 yıl önce
Aku yg bawak bezza pun menyirap gak dgn beberapa bezza lain. Punya laju kejar apa tak tau lah last2 tinggal belakang gak sebab apa? Sebab kereta dah goyang 😭

Muchawesomewow 🍉1 yıl önce
Telur kecik🥚🤏🏼

bart 🍉1 yıl önce
🤣

Aszwan R1 yıl önce
Maaf shakap lah en, Bezza ni design dia mcm door stopper. Jongket belakang, tonggek.

KคHดQ.1 yıl önce
Bila beli bezza sbb nk jimat minyak tapi selera a45s pulak. 💆🏻♂️

ABANG KIAH1 yıl önce
Silap perodua bagi lampu led kt bezza, naik lemak betul pengguna bezzq skrng

Azfahmi 🍉🪐🏴1 yıl önce
So satisfying

sharul1 yıl önce
kereta paling laju dalam malaysia ini lah dia , 24 jam melulu tak kena tempat

zarul1 yıl önce
Play stupid games, win stupid prizes. Bodo Bezza owner from Perak. Otak kecik
