Video yükleniyor...
Video Yüklenemedi
Kesin ve net çözüm
314,521 görüntüleme • 1 yıl önce •via X (Twitter)
10 Yorum

Bu kadar basit anlatılır bişey !!

Benim de tercihim sınırdan izinsiz geçenlerin mayına basıp patlaması !

O cümlenin sonunu getirdikten sonra daha hala ne hocam diyor acaba Adam diyeceğini dedi bitti Teröriste merhamet yok çağrıcım Vatan Hainininede acıma acınacak hale düşersin @umitozdag 🐺🇹🇷

Mayın tek başına çözüm değildir. Gözetlenemeyen mayınlı sahalar sadece geçeni biraz geciktirir. Asıl olan geçirmeme iradesidir. Mayınlı da olsa mayınsız da olsa geçirmek istemez iseniz kimse geçemez. Mayın temizliği yapılan yerlerde duvar, tel engel sistemi, kameralar, sensörler, zırhlı devriye araçları kullanılıyor. Eski ve etkinliği kalmamış mayınlar ile sınırlar korunamaz. Yenileri için ise Ottawa Sözleşmesinden vazgeçmek gerekir. Bunu iyi düşünmek gerekir...

Zafere oy vermeyenin eli taş olur

Helal olsun sana yiğit Türk evladı. Olay budur ya.Var bir ümidimiz

Haklı

Ümit hoca adamsın..sen yürü ardından gelmeyen utansın

Başka tercih bildiren gerçekten vatan hainidir 👏👏

ha şunu bileydiniz.

