Загрузка видео...
Не удалось загрузить видео
Εντάξει, καταλάβαμε.
13,122 просмотров • 1 год назад •via X (Twitter)
Комментарии: 11

Τι καταλάβατε ρε αστροπελέκια ? Ότι και να κάνετε η Πανσπουδαστική θα είναι πρώτη πάλι

Εμείς να δείτε που καταλάβαμε πόσο βρομοπουστες είσαστε. Σας πονάει ακόμα που η δαπ των πάρτι και του ξεκολιασματος και την έχουμε γραμμένοι οι φοιτητές . Ότι και κάνετε η πανσπουδαστικαρα θα είναι 1η δύναμη ξανά. Την Τετάρτη θα μοιράζουμε ξανά μαντήλια για το κλάμα.

- Countdown out now

Ναι είναι ρε καραγκιοζη εγώ μπήκα στη σχολή το 2010 αύριο ορκίζομαι μετά από 15 χρόνια ο λόγος φυσικά τα λεφτά που δεν είχα πάντα δούλευα ενοίκια έξοδα παρακολούθηση μαθημάτων 1 να πήγαινες 10 να μην πήγαινες λόγω εργασίας τι μας λες άντε και γαμηθειτε μουνοπανα δεξιά

Ομαδα γελοίων !!!!!

Έλα τώρα θα χάσει το μαγαζάκι του το ΚΚΕ στα πανεπιστήμια. Μητσοτάκη προχωρά στις μεταρρυθμίσεις στα πανεπιστήμια.

Ομάδα Αλήθεια το ανεπίσημο, για τις βρώμικες δουλειές, Γραφείο Τύπου της ΝΔ. Η Ομάδα Αλήθειας είναι όλα όσα θα ήθελε να πει η ΝΔ αλλά ντρέπεται.

ΔΑΠ ΜΟΝΟ!!!

το μόνο ενδιαφερον του #κκε για τα #ΑΕΙ ειναι να μπορει στις Σχολες να συνεχισει απροσκοπτα να εκπαιδευει τα στελεχη του, επαγγελματικα και μη, σε ολες τις δρασεις😉...!

Το ΚΚΕ δεν εχει θεση σε δημοκρατικο πολιτευμα. Ας κρατησουν τις αποψεις τους εξωκοινοβουλευτικα για τον εαυτο τους! Οι ανθρωποι θελουν αλλη μορφη πολιτευματος. Ειναι σα να βαζεις ισλαμιστη στη διοικηση χριστιανικης εκκλησιας

ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ για την ενημέρωση.👏 Πραγματικά μπράβο στο #ΚΚΕ.
Похожие видео
Εντάξει καταπληκτικό μοντάζ !!! 🤣🤣🤣 #savvatokyriakoparea
Dimitra26
10,924 просмотров • 4 месяцев назад






