Video wird geladen...

Video konnte nicht geladen werden

Zur Startseite

15,811 Aufrufe • vor 1 Jahr •via X (Twitter)

11 Kommentare

Profilbild von R.Pappa Med.
R.Pappa Med.vor 1 Jahr

@MKioulafa Γιατί τότε φοράνε ΚΡΑΝΗ;;;κ γιατί δεν έρχονται κ στο δικό σου σπίτι ,που ανήκει στο Δημόσιο ;;;

Profilbild von Nic Dam
Nic Damvor 1 Jahr

Άλλη μια ηλίθια που ξεπλένει την αναρχική συμμορία ανομίας τραμπούκων 🤡

Profilbild von Φίλιππος Β´ 🇬🇷
Φίλιππος Β´ 🇬🇷vor 1 Jahr

Τι καταλάβατε ρε βλήτα που κυβερνάτε 6 χρόνια κι αλωνίζει όπου γουστάρει ο Ρουβίκωνας;; ΑΧΡΗΣΤΟΙ!!!!!

Profilbild von Panos Voursoukis
Panos Voursoukisvor 1 Jahr

Με άλλα λόγια όποιος διαφωνεί μπορεί άφοβα να πηγαίνει στις οικείες τους να φωνάζει να τρομοκρατεί να πετάει τρικακια να ανάβει καπνογόνα κτλ; Μάλιστα καταλάβαμε ΟΟΟΟΟΞΩ ΡΕ ΚΑΤΣΑΠΛΙΑΔΕΣ ΑΝΑΡΧΟΜΠΑΧΑΛΟΚΟΜΜΟΥΝΙΣΤΕΣ ΔΙΧΑΣΤΕΣ ΤΟΥ ΕΘΝΟΥΣ ΚΟΡΑΚΙΑ ΤΟΥ ΑΝΘΡΩΠΙΝΟΥ ΠΟΝΟΥ

Profilbild von Nicos
Nicosvor 1 Jahr

Σε σύμπνοια με το ΣΥΡΙΖΑ και η Πέρκα της Νε.Αρ. 🤮

Profilbild von rishaj kos
rishaj kosvor 1 Jahr

Ο ΣΥΡΙΖΑ και θ φασιστερα καλύπτουν το παρακράτος τους που τους κάνει την βρώμικη δουλειά.Εσεις γιατί τους καλύπτεται ακόμα και δεν τους έχετε βάλει μέσα, όπως θα κάνατε με άλλους από την πρώτη στιγμή?Και ακόμα τους έχετε χορηγια και το Βοξ με όλα τα κομφορ.Περιεργα πραγματα

Profilbild von -
-vor 1 Jahr

Μερικές αθώες παρεμβάσεις με χαρτάκια

Profilbild von Pan Brant
Pan Brantvor 1 Jahr

Το χειρότερο είδος! Και κακοί αλλά και ηλίθιοι κακοί!

Profilbild von Solar Heavy
Solar Heavyvor 1 Jahr

- Promises

Profilbild von Παρασκευουλα Χατζη😘
Παρασκευουλα Χατζη😘vor 1 Jahr

@mfridericka Έχει δίκιο η Μαντάμ!!!! Ε να βρε παιδιά όλους τους φασίστες στο ίδιο τσουβάλι!! Θα λέτε ροζ φασισμός!!! Η κόκκινος φασισμός!!!😡

Profilbild von Φρίξος Μπατακούνας
Φρίξος Μπατακούναςvor 1 Jahr

δεν είπε κάτι κακό. παγκοσμίως ο κόκκινος φασισμός ονομάζεται παρέμβαση/ακτιβισμός.

Ähnliche Videos

Δεν είναι καθόλου αστείο, κι ας προκαλεί γέλιο. Ολόκληρος ο διάλογος: Δημοσιογράφος: Είπαν ότι προτείνατε στην Ευρώπη να κάνει επίθεση στο Ιράν. Κασσελάκης: Ναι, όχι, εγώ αυτό που είπα στην Ευρώπη στην ίδια αυτή παράγραφο είναι να κάνει τα πάντα να προστατεύσει τους διαδηλωτές. Δημοσιογράφος: ΟΧΙ ΝΑ ΒΟΜΒΑΡΔΙΣΕΙ ΤΟ ΙΡΑΝ… Κασσελάκης: ΕΔΩΣΑ ΕΝΑ ΜΕΝΟΥ ΕΠΙΛΟΓΩΝ. ΠΡΟΦΑΝΩΣ Η ΠΙΟ ΕΞΤΡΙΜ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ Ο ΒΟΜΒΑΡΔΙΣΜΟΣ. ΕΙΝΑΙ ΣΤΟ ΤΕΛΟΣ ΤΩΝ ΕΠΙΛΟΓΩΝ. Ο Κασσελάκης δίνει… μενού επιλογών στους Ευρωπαίους. Αλλά, εντάξει, ο βομβαρδισμός δεν είναι στα κύρια πιάτα, είναι πιο κάτω, στα επιδόρπια. Όταν κάλεσε για πρώτη φορά με ανάρτησή του τους Ευρωπαίους να βομβαρδίσουν το Ιράν, κάποιοι επέμεναν ότι δεν καταλάβαμε καλά. Τώρα λοιπόν τα λέει on camera. Τυφλότητα είναι να ψάχνεις δικαιολογία εκεί που δεν υπάρχει. Προσωπικά, δε θυμάμαι έλληνα πολιτικό να καλεί την Ευρώπη να βομβαρδίσει τρίτες χώρες. Τραμπικό Κέντρο.

Nikos Moraitis

30,740 Aufrufe • vor 4 Monaten

Η τοποθέτηση μου για το ψήφισμα που έφερε η παράταξη Δούκα κατά της ανάκλησης ασύλου του Τζαβέντ Ασλάμ, με πολύ μικρά αποσπάσματα από τοποθετήσεις ορισμένων της αντιπολίτευσης. Η ΑΝΤΑΡΣΥΑ θα έχει δικό της αφιέρωμα επειδή μου έκανε χυδαία επίθεση στριμωγμένη από την αλήθεια. Ο Ασλάμ ήταν μάρτυρας υπεράσπισης κατηγορούμενου για τον βιασμό της ανήλικης στον Κολωνό. Εθεσα λοιπόν το ερώτημα εάν τελικά όλοι αυτοί είναι υπέρ ή κατά των βιασμών ανηλίκων, της αιμομιξίας, της εφαρμογής της σαρία. Κανείς δεν απάντησε. Ο ένας είπε για τον Ξένιο Δία, ο άλλος για την Μ.Παρασκευή και ο τρίτος για τον Μέγα Αλέξανδρο. Η δε ΑΝΤΑΡΣΥΑ ξέρασε μία ακόμη φορά το μίσος της για τον κανονικό κόσμο πετώντας τη λάσπη στον ανεμιστήρα. Αλλά δεν μας είπε ότι δεν συμφωνεί με το να υπερασπίζεται μάρτυρες υπεράσπισης βιαστών ανηλίκων. Εντάξει, καταλάβαμε.

Ελένη Παπαδοπούλου - Δημοτική Σύμβουλος

41,159 Aufrufe • vor 3 Monaten