Video yükleniyor...
Video Yüklenemedi
But does it run Doom? 😈 now runs DOOM You can now install it inside MS-DOS 6.2 which now runs inside my site in your browser, the PKZIP takes a about 1 minute Then you can play DOOM! If you disable music in SETUP.EXE you can play my Winamp... show more
327,219 görüntüleme • 1 yıl önce •via X (Twitter)
10 Yorum

@levelsio1 yıl önce
Okay you can now install Windows 3.1 on too :D But the mouse doesn't work I don't know why

Sorel1 yıl önce
You need to add The Incredible Machine

@levelsio1 yıl önce
Omg I wanna play that now

Nathan S. Robinson1 yıl önce
This is so unnecessary. I love it 😂

Laurence1 yıl önce
You are without a doubt my favourite person on the internet. Chapeau sir.

Sean Michael Floyd1 yıl önce
I request Duke Nukem as the next one you add.

Matt Mullenweg1 yıl önce
This is amazing.

Jelmer de Boer1 yıl önce
But does it run SimFarm?

dmsimon1 yıl önce
Kodak DC260 from 1998:

jack friks1 yıl önce
kids this is what happens when you close X and build cool stufff

